۹ خرداد ۱۳۹۱، ۹:۱۸

ذاکر اصفهانی خبر داد:

شکایت علیه کسانی که ریسباف را تخریب می‌کنند

شکایت علیه کسانی که ریسباف را تخریب می‌کنند

اصفهان - خبرگزاری مهر: استاندار اصفهان با اعلام شکایت علیه کسانی که ساختمان تاریخی کارخانه ریسباف را تخریب می‌کنند، گفت: اگر دستگاه متولی از طرح شکایت واهمه دارد خودمان شکایت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا ذاکر اصفهانی یکشنبه شب در جلسه‌ای که به منظور موزه منطقه‌ای اصفهان برگزار شد، افزود: یک مدیر در اصفهان باید عاشق باشد و شبانه روزی کار کندو چرا در اصفهان با این ظرفیت مدیران آن باید کم کاری کنند.

معطل بانک ملی نخواهیم بود

ذاکر اصفهانی در ادامه سخنان خود در خصوص کارخانه ریسباف یادآور شد: هر اقدامی که برای این امر شایسته است انجام می‌دهیم و معطل بانک ملی نخواهیم بود.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه برخی دنبال هستند تا ساختمان‌های واقع در ریسباف تخریب شود، یادآور شد: در نهایت این کارخانه با انجام این اقدام اگر رسیدگی نشود مرکز فساد می‌شود.

ذاکر اصفهانی ادامه داد: تمام این مناطق و خانه‌های تاریخی که باید مراکز فرهنگی باشد و مرکزی برای ارتقای فکری باشد تبدیل به نقطه مقابل خود شده و مرکز فساد شده است.

وی همچنین بر لزوم ایجاد فضا سازی و دخیل کردن مردم برای حراست از بناهای تاریخی نیز اشاره کرد و گفت: باید یک فضا سازی مردمی ایجاد شود.

استاندار اصفهان با اشاره به لزوم حراست از تاریخ و ادبیات که در هر کجای جهان دارای اهمیت است، تصریح کرد: ما در خصوص کارخانه ریسباف همه جوانب را لحاظ خواهیم کرد و حتی حاضر هستیم تا زمین معوض را به طور مثال در اتوبان شهید کشوری به بانک ملی داده تا شما نیز زیر سوال نروید.

کد خبر 1614638

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha