۲۰ خرداد ۱۳۹۱، ۱۶:۴۶

پاسندی اعلام کرد:

سودآوری سرمایه گذاری در شیلات

سودآوری سرمایه گذاری در شیلات

گرگان - خبرگزاری مهر: مدیرکل شیلات گلستان سرمایه گذاری در بخش شیلات را از مطمئن ترین و سودآورترین سرمایه گذاری ها خواند و افزود: شیلات استان با تمام توان کارشناسی و فنی خود از هرگونه سرمایه گذاری بخش خصوصی حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر پاسندی ظهر شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی درباره حمایت از تولید ملی و کار ایرانی نقشه راه شیلات گلستان است.

مدیرکل شیلات گلستان گفت: حمایت همه جانبه از تولید در بخش شیلات و ایجاد اشتغال از دغدغه های مسئولان شیلات گلستان است.

وی با بیان اینکه تدبیر مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جاری به عنوان سال "تولید ملی و حمایت از سرمایه و کار ایرانی" راهبردی و مهم است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری با اشرافیت خود بر مسائل کشور همه مسئولان و مردم را به حمایت از تولید و کار ایرانی دعوت کردند که باید سرلوحه همه ما قرار گیرد.

پاسندی با بیان اینکه افزایش تولید موجب اشتغالزایی می شود، از برنامه شیلات گلستان برای حمایت بیشتر از تولید کنندگان خبر داد و افزود: شیلات استان به همین منظور تاکنون چندین جلسه برای رفع موانع تولید در بخش شیلات برگزار کرده است.

به گفته وی، حفاظت و غنی سازی ذخایر آبزیان دریای خزر و نیز حمایت جدی از بخش خصوصی در زمینه تکثیر و پرورش انواع ماهیان خاویاری، گرمابی، سردآبی و میگو به صورت جدی از سوی شیلات گلستان دنبال می شود. 

کد خبر 1621944

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha