۱۸ تیر ۱۳۹۱، ۱۴:۳۳

اخبار علوم پزشکی شیراز/

خدمات ارتودنسی با تعرفه دولتی دربیمارستان امیر/ معاینه 125 دانش آموز روستایی

خدمات ارتودنسی با تعرفه دولتی دربیمارستان امیر/ معاینه 125 دانش آموز روستایی

شیراز - خبرگزاری مهر: آغاز ارائه خدمات ارتودنسی با تعرفه دولتی در بیمارستان امیر، پرداخت مطالبات داروخانه های خصوصی طرف قرارداد بیمه روستایی و معاینه 125 دانش آموز روستایی در اردوی جهادی دانشجویان پزشکی شیراز عناوین اخبار کوتاه دانشگاه علوم پزشکی شیراز است.

به گزارش خبرگزاری مهر، بخش ارتودنسی در بیمارستان آنکولوژی امیر، به منظور ارایه خدمات تخصصی ارتودنسی راه اندازی شد.

مدیر مرکز آموزشی درمانی آنکولوژی امیر در این خصوص گفت: با راه اندازی این بخش در بیمارستان امیرشیراز، خدمات تخصصی ارتودنسی از جمله ردیف کردن دندانهای نامنظم، درمان ناهنجاریهای فکی –دندانی، درمانهای اصلاح رشد کودکان دارای ناهنجاری های اسکلتی و درمانهای ارتوسرجری در بزرگسالان دارای ناهنجاریهای اسکلتی شدید، به بیماران ارایه می شود.

رضا ملک نسب افزود: عموم مردم می توانند با مراجعه به بیمارستان آنکولوژی امیر واقع در فرهنگ شهر از این خدمات تخصصی دندان پزشکی با تعرفه دولتی استفاده کنند .

پرداخت مطالبات داروخانه های خصوصی طرف قرارداد بیمه روستایی

مطالبات داروخانه های خصوصی طرف قرارداد بیمه روستایی تا پایان اردیبهشت ماه سال 91 پرداخت شد.

مسئول امور دارویی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان این مطلب گفت: مطالبات ماه‌های فروردین و اردیبهشت سال جاری داروخانه های خصوصی طرف قرارداد بیمه روستایی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، که در 107 مرکز فعالیت می‌کنند و خدمات دارویی را به بیمه شدگان روستایی ارایه می‌نمایند به حساب آن‌ها واریز شد.

دکتر سید احمد نقوی افزود: با پرداخت مطالبات دارویی تا پایان اردیبهشت ماه داروخانه های طرف قرارداد هیچ مطالبه معوقه ای نخواهند داشت و پرداخت مطالبات آنها به روز می‌باشد که این موضوع باعث افزایش رضایتمندی داروخانه های خصوصی طرف قرارداد بیمه روستایی و به تبعه آن ارائه خدمات دارویی مناسب به مردم محروم مناطق روستایی خواهد شد.

معاینه 125 دانش آموز روستایی در اردوی جهادی دانشجویان پزشکی شیراز

دومین اردوی خدمتی جهاد سلامت با مشارکت دانشجویان دانشکده پزشکی شیراز در روستای اسماعیل آباد قره باغ برگزار شد.

در این اردوی یک روزه که با مشارکت معاونت فرهنگی دانشجویی دانشکده پزشکی و دانشجویان رشته پزشکی برگزار شد، دانش آموزان مقاطع ابتدایی و راهنمایی روستای اسماعیل آباد قره باغ مورد معاینه و پایش سلامت قرار گرفتند.

حدود 125 نفردر این اردو توسط گروه جهادگر دانشگاه مورد معاینه و مشاوره پزشکی قرارگرفتند و هشت نفر از آنها که نیاز به بررسی بیشتری داشتند با ارایه معرفی نامه ای برای درمان رایگان به اساتید دانشگاه معرفی شدند.

به هر دانش آموز پس از معاینه یک عدد کیف سجاده و مهر، به همراه بسته پذیرایی اهدا شد.

کد خبر 1644875

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha