۲ مرداد ۱۳۹۱، ۹:۳۶

رضایی فرح آبادی اعلام کرد:

نظارت نامناسب شهرداری ساری به سالمسازی ساحل خزرآباد

نظارت نامناسب شهرداری ساری به سالمسازی ساحل خزرآباد

ساری - خبرگزاری مهر: یک عضو شورای اسلامی شهر ساری، نظارت این نهاد به طرحهای سالمسازی دریای خزرآباد ساری را نامناسب ارزیابی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رضایی فرح آبادی شامگاه یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری، افزود: متاسفانه در دو روز اخیر اتفاقاتی در پلاژ خزرآباد ساری صورت گرفته که از دید مسئولان شهرداری مرکز استان مغفول مانده است.

وی اظهار داشت: سرپرست شهرداری ساری باید نسبت به برخورد با خاطیان موجب شده فوت دختر سه ساله در فاضلاب شهرداری اقدام جدی صورت دهد.

این عضو شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه نحوه ساماندهی طرحهای دریای ساری مناسب نیست، تصریح کرد: متاسفانه دستگاههای مجری طرحهای دریا در ساحل خزرآباد، به خوبی از مواهب دریای مازندران استفاده نمی کنند.

وی با بیان اینکه جانمایی و مدل اساسی هدفمندی برای ساماندهی سواحل در دریای خزرآباد ساری وجود ندارد، یادآور شد: متاسفانه قدر نعمت خدادای دریای مازندران از دید مسئولان متولی مغفول مانده است.

رضایی فرح آبادی گفت: شرکت ماهان چند سالی است که قصد دارد در ساحل خزرآباد ساری سرمایه گذاری کند که متاسفانه در این مدت هیچ اقدامی صورت نگرفته و شهرداری ساری باید نسبت به تعیین تکلیف این موسسه برای سرمایه گذاری برنامه ریزی کند.

وی در ادامه با تاکید بر توجه بیشتر شهرداری ساری به سازمان عمران، اظهار داشت: در برهه کنونی که فصل عمرانی شهرداریها بوده، سازمان عمران نباید در گیرودار تامین قیر برای آسفالت معطل شهرداری بماند.

وی میزان مطالبات سازمان عمران از شهرداری ساری را 1.5 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: شهرداری ساری امسال یک میلیارد تومان از مطالبات قبلی سازمان عمران را پرداخت کرده است.

شهر ساری، مرکز مازندران بیش از 500 هزار نفر جمعیت دارد.

کد خبر 1655962

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha