۲۳ مهر ۱۳۹۱، ۲۱:۲۶

لاوری خبر داد:

فرستنده دیجیتال شهرستان دیر به زودی راه‌اندازی می‌شود

فرستنده دیجیتال شهرستان دیر به زودی راه‌اندازی می‌شود

دیر - خبرگزاری مهر: مدیر کل صدا و سیما استان بوشهر گفت: به زودی فرستنده دیجیتال شهرستان دیر راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور لاوری عصر یکشنبه در دیدار با امام جمعه و فرماندار دیر اظهار داشت: عملکرد صداوسیما همان عملکرد ما در روی آنتن است و می‌دانیم برنامه‌هایمان بدون کاستی نیست و تلاش داریم که برنامه‌های با کیفیت بسازیم که مردم استان از کار ما راضی باشند.

وی در پاسخ به درخواست امام جمعه و فرماندار دیر در راه اندازی شبکه دیجیتال این شهرستان گفت: شهرستان دیر در اولویت ما برای راه اندازی فرستنده دیجیتال است و به‌زودی شبکه دیجیتال این شهرستان راه اندازی خواهد شدومردم از این نعمت بهره مندمی شوند.

مدیر کل صدا و سیما استان بوشهر اضافه کرد: حضور در شهرستان‌ها به منظور شنیدن دیدگاه ها برای بهبود کیفی برنامه هاست و نقدهای سازنده باعث پیشرفت ما می شود.

کسانی در صدا و سیما الگو شوند که شایستگی الگو شدن را داشته باشند

امام جمعه دیر ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به مدیرکل و همراهان وی به این شهرستان،  گفت: سعی کنید در برنامه های صدا و سیما کسانی را الگو کنید که شایستگی الگو شدن برای جامعه را داشته باشند.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی اظهارداشت: با توجه به نزدیکی این منطقه به کشورهای حوزه خلیج فارس، نیاز است در راه اندازی شبکه دیجیتال شهرستان دیر شتاب شود.

ضرورت شناساندن ظرفیت‌های بالای شهرستان دیر

فرماندار دیر نیز در این دیدار گفت: شهرستان دیر با قدمت تاریخی فراوان در حوزه های صیادی، تجاری، کشاورزی از شهرستان های منحصر به فرد استان بوشهر است.

علی بحرانی با اشاره به قدمت دینی، مذهبی و فرهنگی شهرستان دیرافزود: حضور فعال در صحنه های انقلاب اسلامی و تقدیم 115 شهید در دفاع مقدس، سند افتخار و برگ زرینی در مبارزات ملی و منطقه ای مردم شهرستان ولایت مدار دیر است.

فرماندار دیر با اعلام این که بندر دیر به عنوان بزرگ ترین بندر صیادی کشور شناخته می شود، گفت: این بندر دارای 600 فروند شناور و قایق صیادی و بیش از 270 فروند شناور و کشتی تجاری است.

بحرانی ، کشاورزی را یکی دیگر از بخش های مهم شهرستان دیر ذکر و اضافه کرد: دیر قطب کشت گوجه فرنگی خارج از فصل کشور است و این شهرستان در سال گذشته با تولید360هزارتن گوجه فرنگی مقام نخست کشور را در زمینه تولید این محصول به دست آورد.

فرماندار دیرگفت: در شهرستان دیر بیش از 14 اثر تاریخی ثبت شده ملی داریم و از رسانه ملی می خواهیم در معرفی این آثار تلاش کند.

وی، گنبد نمکی جاشک دیر، منطقه حفاظت شده مند، پارک ملی دریایی دیرنخیلو، مسجد و قلعه بردستان، قلعه گنوی، شاهزاده ابوالقاسم، شاهزاده محمد، امیر دیوان، سواحل دریا و جنگل های حرا را نقاط بکر و دیدنی این شهرستان ذکرکرد.

کد خبر 1720006

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha