۱۳ آبان ۱۳۹۱، ۱۳:۲۴

با حضور بازغی و اسکندری/

"دولت مخفی" در شمال کشور تشکیل می‌شود

"دولت مخفی" در شمال کشور تشکیل می‌شود

کارگردان مجموعه تلویزیونی"دولت مخفی" از سپری شدن حدود 70 درصد از تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی و راهی شدن گروه برای تصویربرداری بخش‌های شمال کشور خبر داد.

حسن برزیده دراین باره به خبرنگار مهر گفت: تقریبا تا کنون 70 درصد این مجموعه تلویزیونی تصویربرداری شده است. به زودی نیز عازم شمال کشور و شهرهای رامسر و عباس آباد برای ادامه تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی می شویم.

سریال "دولت مخفی" به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دوم سیما به تهیه کنندگی علیرضا جلالی و حمید آخوندی در شمال کشور، جنوب، تهران و کشورعراق تصویربرداری می شود. فیلمنامه اولیه این سـریال بـا حمـایت و مسـاعدت موسسه فرهنگی پیام آزادگان توسط رحمـان سیفی آزاد و داریوش ربیعی به رشته تحریر درآمده و توسط عبدالحسن برزیده و سید مجید امامی بازنویسی نهایی شده است. 

پژمان بازغی، کاوه خداشناس، لاله اسکندری، امیرحسین همتی، مهتاج نجومی، حسین توشه، مریم سلطانی، محمدرضا رهبری، هادی قمیشی و کریم خوسیانی دیگر بازیگران "دولت مخفی" هستند.
 
 
"دولت مخفی" برگرفته مجموعه‌ای از حوادث مستند و بوقوع پیوسته است که با وجود تلاش برای پوشش حقیقت اسارت، همچنان متأثر از این فضای معنوی و عظیم مانده است. این سریال که از 30 شخصیت اصلی و 6 شخصیت محوری برخوردار است در بازسازی رویدادها به جای بهره‌گیری ممتد از تخیل از روش جابجایی موقعیت‌ها در بعد زمان و مکان استفاده شده و همه روایت‌های آن مسیر اردوگاهی دارند و قصه همه اردوگاه‌هایی جانبی به دنبال یکدیگر ظاهر و روایت خواهد شد.

 
کد خبر 1732122

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha