۱۲ آبان ۱۳۹۱، ۹:۵۴

بازدید استاندار بوشهر از بیمارستان‌های بوشهر و کنگان

بازدید استاندار بوشهر از بیمارستان‌های بوشهر و کنگان

بوشهر - خبرگزاری مهر: استاندار بوشهر از بیمارستان‌های بوشهر و کنگان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون حسنوند عصر پنجشنبه در بازدید از بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر با تاکید بر ضرورت تسریع در ساخت این بیمارستان اظهار داشت: همه تلاش خود را برای بهره‌برداری هر چه سریعتر از بیمارستان شهدای خلیج فارس به کار گرفته‌ایم تا این بیمارستان ساخته شود.

وی با اشاره به استمرار بازدیدها از روند ساخت این بیمارستان، اضافه کرد: این  بازیدها تا زمان بهره‌برداری مستمر خواهد بود و امید است با روندی که در پیش است به موقع به بهره برداری برسد.

حسنوند با اشاره به اینکه اعتبارات لازم تجهیز بیمارستان تامین شده است، خواستار تسریع در تجهیز این بیمارستان شد و بر بهره‌ برداری از این بیمارستان در موعد مقرر تاکید کرد.

استاندار بوشهر همچنین به صورت سرزده از بیمارستان کنگان بازید کرد و مسائل و مشکلات این مرکز درمانی را بررسی کرد وی  همچنین در این بازدید بخش اورژانس بیمارستان کنگان دیدن و با تعدادی از مراجعه کنندگان و بیماران گفتگو و مشکلات را از زبان آنان شنید.

حسنوند در هنگام بازدید از بیمارستان کنگان با تماس با رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و فرماندار کنگان برخی از مشکلات این بخش درمانی را پیگیری و دستورات لازم برای حل آنان صادر کرد.

تیمور یزدان‌شناس فرماندار شهرستان کنگان نیز به بیمارستان و بخش اورژانس سرکشی و گزارش لازم را تهیه و به استاندار اعلام کرد.  

استاندار بوشهر همچنین به صورت سرزده و ناشناس از طرح‌های عمران شهری عسلویه و نخل تقی بازید کرد.

کد خبر 1734205

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha