۹ آذر ۱۳۹۱، ۱۰:۴۳

عسگری خبر داد:

کشف سیگار و چای قاچاق در قزوین

کشف سیگار و چای قاچاق در قزوین

قزوین- خبرگزاری مهر: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: ماموران انتظامی استان قزوین در سه اقدام پلیسی پنج هزار و 960 پاکت سیگار و 355 کیلوگرم چای قاچاق کشف و ضبط کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدقربان عسگری در این باره اظهارداشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان تاکستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در سه‌ راهی دولت ‌آباد به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و خودرو را متوقف کردند.
 
وی افزود: در بازرسی از خودرو پنج هزار و 960 پاکت سیگار قاچاق کشف و راننده خودرو دستگیر شد.
 
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین بیان کرد: همچنین، ماموران انتظامی شهرستان بوئین زهرا در اقدامی دیگر هنگام گشت ‌زنی در بخش رامند این شهرستان به یک دستگاه سواری سمند مشکوک و دستور ایست صادر کردند.
 
عسگری با اشاره به کشف 520 بسته چای قاچاق تصریح کرد: راننده سمند با مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد که ماموران پس از مدتی تعقیب و گریز خودرو را متوقف و در بازرسی از آن 520 بسته چای به وزن 260 کیلوگرم کشف و راننده خودرو را دستگیر کردند.
 
این مسئول با اشاره به کشف 19 کارتن چای قاچاق یادآورشد: در اقدام دیگری، ماموران یگان امداد شهرستان بوئین زهرا در بازرسی از یک دستگاه سوای پژو 405 تعداد 19 کارتن پنج کیلویی چای قاچاق کشف و ضبط کردند.
 
بی‌احتیاطی راننده کامیون 30 رأس گوسفند را تلف کرد
 
راننده کامیون در قزوین در برخورد با احشام جان باخت و 30 رأس گوسفند را نیز تلف کرد.
 
تصادف یک دستگاه کامیون با احشام در شهرستان بویین زهرا مرگ راننده کامیون و تلف شدن 30 رأس گوسفند را در پی داشت.
 
ماموران انتظامی شهرستان بویین زهرا از وقوع یک مورد سانحه رانندگی در سه‌راهی دانسفهان مطلع و بلافاصله در محل وقوع حادثه حاضر شدند.
 
در بررسی ماموران مشخص شد، یک دستگاه کامیون بنز که در محور بویین زهرا به دانسفهان در حال تردد بود با گله گوسفندان برخوردکرد  که در این حادثه کامیون واژگون شده است.
 
در این سانحه رانندگی راننده خودرو بر اثر شدت جراحات در محل وقوع حادثه فوت و 30 رأس گوسفند تلف شد.
 
کد خبر 1754067

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha