۶ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۵۵

تمهیدات ایمنی و انتظامی دربی76/ هشدار به لیدرها

تمهیدات ایمنی و انتظامی دربی76/ هشدار به لیدرها

هشدار به لیدرها برای جلوگیری از اقدامات غیر اخلاقی،حضور 50 پزشک و پرستار اورژانس در ورزشگاه، پوشش داخل و خارج ورزشگاه توسط آتش نشانان و حضور ماموران پلیس راهور در مسیرهای منتهی به استادیوم مهمترین اقدامات پلیس و نیروهای امدادی برای دربی 76 است.

 به گزارش خبرنگار مهر، شهرآورد 76 دو تیم استقلال و پرسپولیس در حالی تا ساعاتی دیگر برگزار می شود که دستگاههای خدماتی و نیروهای انتظامی اقداماتی را برای برگزاری هرچه بهتر بازی و حفظ نظم و امنیت انجام داده اند.

در این باره سرهنگ حسن عرب سرخی فرمانده یگان ویژه پلیس تهران گفت: جلسات هماهنگی بازی از یک ماه قبل با مسئولان سازمان لیگ و استادیوم برگزار شد. البته در بازدیدی که از ورزشگاه داشتیم معایبی وجود داشت که باید رفع شود. خوشبختانه تمام نیروهای پلیس آموزش دیده و آماده برقراری نظم و آرامش در این بازی هستند.

وی ادامه داد: با لیدر های دو تیم جلسه ای را برگزار کردیم و به آنها هشدار دادیم از انجام اقدامات تنش زا و شعار های انحرافی خودداری کنند. هر لیدری که نظم ورزشگاه را برهم زند از روی سکوها اخراج می شود.

تمهیدات ترافیکی شهرآورد 76

سرهنگ جمال بذرافشان جانشین رئیس پلیس راهور تهران با بیان اینکه پلیس مانند شهرآوردهای گذشته از صبح امروز در مسیرهای منتهی به ورزشگاه و اتوبانهای اطراف ورزشگاه آزادی مستقر شده و از بروز گره های ترافیکی و راهبندان های طولانی جلوگیری می کند گفت: هرگونه توقف در اطراف ورزشگاه آزادی ممنوع است و ماموران راهور با جرثقیل خودروهای متخلف را به پارکینگ منتقل می کنند.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران با بیان اینکه تماشاگران برای مراجعه به ورزشگاه از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند گفت: تمامی پارکینگهای استادیوم آزادی برای پارک وسایل نقلیه تماشاگران آماده سازی شده اند و از توقف هر گونه خودرو در اطراف ورزشگاه جلوگیری می شود.همچنین  پلیس برای تخلیه ورزشگاه همزمان با پایان بازی آماده است.

50 پزشک و پرستار اورژانس در استادیوم

حسن عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تمهیدات اورژانس برای دربی پایتخت اظهار داشت: از ساعت 10 صبح روز جمعه 10 دستگاه آمبولانس، 2 اتوبوس آمبولانس، 2 موتور امداد به همراه 3 خودروی فرماندهی در ورزشگاه آزادی مستقر می شوند.

وی افزود: همچنین 50 پرسنل شامل پزشک پرستار و تکنسین به تماشاگران این بازی خدمات امدادی ارائه می کنند.ضمن اینکه شب گذشته دو آمبولانس روبروی درب شرقی و غربی ورزشگاه مستقر بودند تا به تماشاگرانی که از شب قبل در ورزشگاه حضور پیدا می کنند خدمات ارائه دهند.

استقرار آتش نشانان در داخل و خارج ورزشگاه

معاون عملیات سازمان آتش نشانی تهران گفت: بیش از 50 آتش نشان تامین ایمنی هرچه بیشتر ورزشگاه آزادی را در دیدار دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس که روز جمعه ششم بهمن ماه جاری برگزار می شود، بر عهده دارند. همچنین 11 دستگاه خودرو آتش نشانی و 3 دستگاه موتورسیکلت به همراه انواع خاموش کننده در تمام مدت مسابقه در محوطه داخل و خارج ورزشگاه آزادی مستقر و آماده به کار خواهد بود.

وی ادامه داد: با توجه به پارک خودروهای شخصی و عمومی هنگام برگزاری مسابقه، آتش نشانان پارکینگهای 4، 5، 17 و 18 و هم چنین پارکینگ ضلع شرقی شرکت واحد را نیز از نظر ایمنی و استقرار نیروهای احتیاطی تحت پوشش دارند.با توجه به ترافیک خودروها در راههای اطراف ورزشگاه پس از پایان مسابقه تعداد 24 آتش نشان به همراه 8 دستگاه خودروی آتش نشانی در بزرگراههای منشعب به ورزشگاه آزادی در آزادراه تهران به سمت کرج و بالعکس، میدان آزادی ورودی بزرگراه شهید لشگری، به صورت ثابت و سیار مستقر خواهند بود.

تماشاگران با ماموران پلیس همکاری کنند

سعید سعیدفررئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران  با اشاره به آمادگی کامل پلیس برای برقراری امنیت دربی روز پنجشنبه تهران گفت: پلیس همانند گذشته طرح های انتظامی و ترافیکی ویژه این بازی را در ورزشگاه و اطراف آن اجرا می کند.

وی ادامه داد: نیروهای انتظامی به منظور برقراری نظم و امنیت از صبح روز بازی در ورزشگاه و مسیرهای منتهی به آن مستقر می شوند و تا تخلیه کامل ورزشگاه حضور دارد. از تماشاگران فهیم و با شعور و پرشور سرخابی خواست به منظور برقراری بهتر نظم با ماموران همکاری کنند.

کد خبر 1799671

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha