۸ بهمن ۱۳۹۱، ۲۲:۱۱

انتخابات سالانه کانون مداحان شهرستان ورامین برگزار شد

انتخابات سالانه کانون مداحان شهرستان ورامین برگزار شد

ورامین – خبرگزاری مهر: انتخابات سالانه کانون مداحان شهرستان ورامین در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این انتخابات که عصر یکشنبه برگزار شد، حجت ‌الاسلام رضا غلامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستانهای ورامین و قرچک  و کلیه اعضای کانون مداحان حضور داشتند، رئیس اداره تبلیغات اسلامی طی سخنانی هفته وحدت، میلاد پیامبر اکرم (ص)، امام جعفر صادق (ع) و دهه شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

حجت‌الاسلام غلامی در ادامه به انجام انتخابات هر ساله هیئت رئیسه اشاره کرد و گفت: هدف از تشکیل کانون مداحان کار و تلاش و پیگیری مسائل در حوزه مداحی است، بنابراین دوستان باید با همدلی و هماهنگی لازم برای پیشرفت، همفکری لازم را داشته باشند و باید با بهره‌گیری و پیروی از  دستور‌العمل‌های سازمانی، سعی کنیم آفات مداحی را اصلاح کنیم.

ارائه گزارش عملکرد اعضا و انتخابات هیئت رئیسه کانون مداحان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود که ابتدا برخی از اعضا پیشنهاد دادند که هیئت رئیسه به صورت چرخشی برگزار شود و به همین دلیل، حاج سیدمهدی دلاوری رئیس دو دوره کانون مداحان شهرستان ورامین کاندیدا نشد اما دیگر اعضای هیئت رئیسه سابق نامزد حضور در این انتخابات شدند.

پس از شمارش آراء، شرکت‌ کنندگان در انتخابات کانون مداحان شهرستان ورامین ابوطالب رضایی، حسن اصلانی و رضا عرب را به‌ عنوان رئیس، نائب رئیس و منشی کانون مداحان انتخاب کردند.

گفتنی است، حاج سیدمهدی دلاوری رئیس دو دوره کانون مداحان شهرستان ورامین، دو سال پیش به عنوان پیرغلام اهل بیت(ع) کشور انتخاب و تجلیل شد.

کد خبر 1802166

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha