۱۶ بهمن ۱۳۹۱، ۱۳:۰۰

همایش «نگاهی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران» برگزار می شود

همایش «نگاهی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران» برگزار می شود

همایش«نگاهی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران» با سخنرانی معاون پژوهشی و آموزشی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در تونس افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، «صادق رمضانی گل افزانی» رایزن فرهنگی کشورمان در تونس گفت: همزمان با سی و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در دومین سالروز پیروزی انقلاب تونس سلسله مسابقات متنوع قرآنی، فرهنگی، هنری در سطوح مختلف با عنوان "ولیال عشر" در تونس برگزار می شود.

وی با بیان این مطلب گفت: از 12 بهمن ماه به مدت 10 روز مجموعه برنامه های متنوعی به منظور پاسداشت سی و چهارمین سالروز انقلاب اسلامی در شهرهای مختلف تونس برگزار می شود.
 
رایزن فرهنگی ایران افزود: دهشیری معاون پژوهشی و آموزشی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به منظور دیدار با وزیر فرهنگ تونس و سخنرانی در همایش «نگاهی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران»15 بهمن ماه وارد تَونس شد، گفت: برگزاری میزگرد هنر در نگاه انقلاب اسلامی، فیلم و رسالت رسانه در پرتو اسلام، افتتاحیه چهارمین دورۀ خط نستعلیق یادواره مرحوم استاد میر عماد حسنی، نمایشگاه عکس انقلاب اسلامی، خاطره نگاری انقلاب اسلامی از نگاه نخبگان تونسی (طرح جامع کتاب انقلاب اسلامی در حوزه کشورهای بیداری اسلامی) از جمله برنامه های ویژه ایام الله فجر اَست.
 
رمضانی از جمله برنامه های معاون پژوهشی و آموزشی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ دیدار با وزیر فرهنگ تونس ،سخنرانی در مراسم اختتامیه کلاسهای خط نستعلیق دوره میر عماد حسنی ،حضور در مراسم رسمی جشن ملی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مصاحبه با روزنامه تونسی فرانسوی زبان La presse ، سخنرانی در همایش"نگاهی به قانون اساسی ایران"، ضیافت ناهار با حضور رئیس دانشگاه الزیتونة و همچنین مصاحبه با شبکه تلویزیونی برشمرد.
 
وی اظهار داشت: ملت مسلمان و انقلابی و نخبگان تونسی در شهرهای مختلف همواره بر این نکته اذعان دارند که جزء اولین ملتی بوده اند که با آغاز انقلاب اسلامی در ایران در کنار آن ایستاده اند و عظمت آن را درک کرده اند و در مواردی اشعاری را که منتسب به شاعر مصری «شیخ امام عیسی» بود را در وصف انقلاب اسلامی ایران زمزمه می کردند.
کد خبر 1808343

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha