۲۵ بهمن ۱۳۹۱، ۱۲:۴۳

طاهری به مهر خبر داد:

جلسه مشترک کمیسیون‌های فرهنگی و بودجه/بررسی بودجه فرهنگی 92

جلسه مشترک کمیسیون‌های فرهنگی و بودجه/بررسی بودجه فرهنگی 92

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با تأکید بر اینکه بودجه فرهنگی باید در راه بهینه مصرف شود، از برگزاری نشست مشترک اعضای کمیسیون‌های فرهنگی و برنامه و بودجه برای تکمیل بحث‌ها خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس درباره برگزاری جلسه ‌با حضور رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به خبرنگار مهر گفت: روز گذشته 24 بهمن در نشستی با رییس کمیسیون بودجه مجلس به بحث درباره کلیات بودجه فرهنگی کشور پرداخته و آن را مورد بررسی قرار دادیم.

وی افزود: اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس درباره بودجه فرهنگی کشور دغدغه دارند. به ویژه که میزان آن به نسبت کل بودجه کم است در حالیکه اهمیت فرهنگ در کشور ما بسیار زیاد است.

طاهری تصریح کرد: انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود. کشور امروز در معرض انواع تهاجم‌های فرهنگی است و در این عرصه باید تدابیر لازم را اندیشید.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ضروری است بودجه فرهنگی در مسیر درست و بهینه استفاده شود، یادآور شد: ما در این نشست، پیش‌مقدمه بودجه فرهنگی نهادها را که سال 92 به آنها اختصاص خواهد داشت و به زودی به مجلس پیشنهاد می‌شود بررسی کردیم.

طاهری در پایان گفت: البته بحث‌های ما تکمیل نشده است و همچنان ادامه دارد. از همین رو درصددیم به زودی جلسه مشترکی با حضور اعضای هر دو کمیسیون فرهنگی و برنامه و بودجه برگزار کنیم.

کد خبر 1814688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha