۷ اسفند ۱۳۹۱، ۱۳:۱۰

در برج میلاد

آدینه، مهجور و هاشمی "بیوه های غمگین سالار جنگ" را می‌خوانند

آدینه، مهجور و هاشمی "بیوه های غمگین سالار جنگ" را می‌خوانند

کانون نمایشنامه‌نویسان خانه تئاتر با همکاری برج میلاد نمایشنامه‌خوانی"بیوه‌های غمگین سالار جنگ" را اجرا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، کانون نمایشنامه‌نویسان خانه تئاتر ایران به منظور خوانش آثار نمایشنامه‌نویسان اعضای خود با هدف آشنایی شهروندان با فعالیت نمایشنامه‌نویسی حرفه‌ای در روزهای دوشنبه هر هفته اسفند ماه 91 با همکاری برج میلاد نشست‌های نمایشنامه‌خوانی برگزار می‌کند.

بهزاد صدیقی، نایب رییس و سخنگوی کانون نمایشنامه‌نویسان خانه تئاتر با بیان این مطلب گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، نخستین جلسه نمایشنامه‌خوانی این کانون روز دوشنبه 7 اسفند ماه در دو سانس 17 و 18:45 در سالن برج میلاد با خوانش نمایشنامه "بیوه‌های غمگین سالار جنگ" نوشته محمد امیر یاراحمدی و کارگردانی شهاب‌الدین حسین پور اجرا می‌شود.

وی در ادامه گفت:  این نمایش نامه خوانی ها به صورت بلیت فروشی برگزار می شود و قیمت هر بلیت  5000 تومان است. علاقه مندان می توانند نیم ساعت قبل از اجرا بلیت های خود را از گیشه این سالن تهیه کنند. همچنین نمایشنامه‌های "دو و نیم" نوشته علی اصغری به کارگردانی زری کریمی کاری از گروه مثلث و "پایتخت ریو دو ژانیرو کجاست" نوشته و کارگردانی نیما دهقانی در جلسات آتی نمایشنامه‌خوانی می‌شود.

سخنگوی کانون نمایشنامه نویسان در پایان اعلام کرد: در نمایشنامه‌خوانی" بیوه های غمگین سالار جنگ" گلاب آدینه، مهسا مهجور، محمدصادق ملکی، نورا هاشمی، محمد صدیقی مهر، نقش‌خوانی می‌کنند و نوشین طهماسبی، سارا ولیانی به عنوان دستیار کارگردان و احمد نگهبان به عنوان صحنه‌خوان در این نمایشنامه‌خوانی همکاری دارند.

کانون نمایشنامه‌نویسان خانه تئاتر، علاوه بر نمایشنامه‌خوانی‌های هفتگی، نمایشنامه‌خوانی‌های فردا را به صورت یک هفته در میان از ابتدای فصل زمستان در تالار خانه تئاتر  آغاز کرده که اختصاص به آثار نمایشنامه‌نویسان جوان دارد و تا کنون چهار نمایشنامه در این بخش از نمایشنامه‌خوانی‌ها مورد خوانش و نقد و بررسی قرار گرفته است. نمایشنامه‌خوانی "بیوه‌های غمگین سالار جنگ" کاری از گروه تئاتر پارکینگ است و همکاری گروه تئاتر مروارید اجرا می‌شود.
 

کد خبر 2005855

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha