۷ اسفند ۱۳۹۱، ۱۷:۲۹

رئیسی کیا مطرح کرد:

مقابل پرسپولیس فقط در ورزشگاه اکباتان بازی می‌کنیم

مقابل پرسپولیس فقط در ورزشگاه اکباتان بازی می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه راه آهن با تاکید بر اینکه مقابل تیم پرسپولیس فقط در ورزشگاه اکباتان بازی می کنیم، گفت: به هیچ وجه حاضر به پرداخت هزینه‌های تصمیمات غیرعادلانه و غیرورزشی نیستیم و مطمئن باشید روی حق خود ایستادگی می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر صادق رئیسی کیا در گفتگو با سایت باشگاه راه آهن ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما برابر استانداردهای ورزش حرفه‌ای و مقررات بین‌المللی روی حق میزبانی خود تاکید داریم و حاضر نیستیم در ورزشگاهی غیر از اکباتان با پرسپولیس بازی کنیم .به هیچ وجه عادلانه نیست که یک تیم چند بازی خانگی خود را در ورزشگاه دیگری غیر از ورزشگاه خانگی خود برگزار کند.

وی در همین خصوص افزود: این اقدام نه تنها هزینه مالی برای اجاره ورزشگاه و سایر مسائل به باشگاه وارد می‌کند بلکه از نظر فنی و نتیجه گیری نیز به ضرر تیم است که باشگاه راه‌آهن حاضر به پذیرفتن این هزینه‌ها و خسارات نیست.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن تاکید کرد: مطرح کردن مسائلی از قبیل امنیت مسابقه برای سلب حق میزبانی باشگاه‌ها، هیچ منطق ورزشی و فوتبالی‌ای نداشته و سنخیتی با روحیه پهلوانی و عدالت در ورزش ندارد، ما معتقدیم هیچ گونه مشکل واقعی امنیتی برای برگزاری مسابقات وجود ندارد. مگر تماشاگری که در ورزشگاه آزادی یا تختی، بازی را به آرامی تماشا می‌کند در ورزشگاه اکباتان ناآرامی به وجود می‌آورد؟ به عقیده ما رفتار تماشاگران در همه ورزشگاه‌ها یکسان است و اگر همه متولیان مربوطه برگزاری مسابقات قضیه را خوب مدیریت کنند هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد.

وی در خاتمه تصریح کرد: اگر قرار است تصمیماتی گرفته شود که هزینه‌ها وخسارات آن به باشگاهها وارد آید، تصمیم‌گیرندگان، خودشان هم هزینه‌هایش را بپردازند، هم هزینه‌های مالی‌اش را بدهند و هم خسارت‌های فنی‌ آن را جبران کنند. ما که با صرف هزینه‌های بسیار، استادیوم و امکانات برگزاری مسابقات را برای باشگاه خود تامین کرده‌ایم، به هیچ وجه حاضر به پرداخت هزینه‌های تصمیمات غیرعادلانه و غیرورزشی نیستیم و مطمئن باشید روی حق خود ایستادگی می‌کنیم.

کد خبر 2006213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha