۹ تیر ۱۳۸۴، ۱۳:۲۲

به زودي

شهرام كرمي "قصه خوب خدا" را به صحنه مي برد

"شهرام كرمي" قصد دارد به زودي تمرينات نمايش "قصه خوب خدا" نوشته "حميد رضا نعيمي" را كه نمايشي ويژه كودكان است، آغاز نمايد.

به گزارش خبرنگار تئاتر "مهر"، "شهرام كرمي" تصميم دارد از يك ماه ديگر تمرينات نمايش "قصه خوب خدا" را كه نوشته حميدرضانعيمي است آغاز نمايد.اين نمايش ويژه كودكان است و داستان آن در ارتباط با پسرك بيماري است كه مرگ وي نزديك است.او  مي خواهد پيش از مرگ به هر شكل ممكن از خدا دليل خلقت را سوال كند.

شهرام كرمي در ارتباط با اين نمايش گفت: در اين نمايش كه مضموني لطيف و انساني دارد،مراحلي كه پسرك در راه خود در تقابل با انسان ها طي مي كند،مطرح مي شود.به نظر من اين متن يكي از بهترين متون نمايشي است كه تا كنون براي كودكان نوشته شده است كه توسط گروه تئاتر" شايا" اجرا خواهد شد.

وي همچنين در نظر دارد پيشنهاد اجراي نمايش "لطفا با مرگ من موافقت كنيد" رابه نوشته خود،در شش ماه دوم سال مطرح كند كه در صورت پذيرفته شدن تمرينات آن را نيز آغاز خواهد كرد.

گروه تئاتر شايا به زودي نمايش "الفباي ضربه ها" را نيز به كارگرداني آرش دادگر در تالار مولوي بر روي صحنه خواهد برد.اين گروه هم اكنون دو ماه است كه به تمرين اين نمايش مي پردازند.

گفتني است هم اكنون نمايش "خاكستري" به كارگرداني شهرام كرمي بر روي صحنه است. اين نمايش دهمين اجراي گروه تئاتر شايا است.

کد خبر 201460

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha