۳۰ اسفند ۱۳۹۱، ۱۳:۲۸

در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی/

آبادگران و پناه آفرین فینالیست های لیگ برتر فوتبال قم شدند

آبادگران و پناه آفرین فینالیست های لیگ برتر فوتبال قم شدند

قم- خبرگزاری مهر: تیم های آبادگران و پناه آفرین در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی به عنوان فینالیست های لیگ برتر فوتبال باشگاه های استان قم معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، نتایج دیدارهایی که در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال قم رقم خورد کار برای تعیین تیم قهرمان این فصل و معرفی نماینده قم در مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگان را به هفته پایانی کشاند.
 
در مرحله اول مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه های استان قم 11 تیم حضور داشتند و در پایان بازی های مرحله گروهی، سرانجام شش تیم از هر دو گروه راهی مرحله دوم شدند و از بین این شش تیم قهرمان لیگ برتر فوتبال قم مشخص می شود.
 
تا کنون چهار هفته از دیدارهای مرحله دوم سپری شده است و تنها یک هفته باقی مانده تا بدین ترتیب قهرمان این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه های استان قم معرفی شود و این تیم شش ماه برای آمادگی حضور در لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور فرصت داشته باشد.
 
بر اساس برنامه ریزی هیئت فوتبال استان قم، دیدارهای هفته چهارم مرحله دوم لیگ برتر فوتبال قم با انجام یک مسابقه حساس بین دو تیم بالانشین جدول پیگیری شد و طی آن در مهم ترين ديدار هفته تيم هاي صدر جدولي آبادگران و پناه آفرين به تساوي دو بر دو رضايت دادند.
 
در بین رقابت هاي هفته ما قبل پاياني ليگ برتر فوتبال استان در مرحله دوم و در حالي که سه ديدار در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختي قم برگزار شد، تمام نگاه ها به ديدار تيم هاي اول و دوم جدول رده بندي لیگ برتر قم بود.
 
رقابت پناه آفرين و آباد گران با قضاوت علي صفايي برگزار شد و طی آن در نيمه نخست تيم فوتبال آبادگران صدرنشین جدول رده بندی با گل هاي علي بختياري و محمد بيتا از حريف پيش افتاد و نيمه اول بازي با نتيجه دو بر صفر به سود آبادگران به پايان رسيد.
 
این پایان کار نبود و با شروع 45 دقيقه دوم، اين تيم پناه آفرين بود که کنترل بازي را به دست گرفت و خيلي زود با ضربه محمد رسولي به گل رسيد و در ادامه نيز گلي که مسعود خسروي به ثمر رساند بازي را به تساوي دو بر دو کشاند.
 
در بازي هاي هفته چهارم مرحله دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های استان قم این نتایج رقم خورد:
 
پناه آفرین 2 – 2 آبادگران

اتحاد شادقلی 3 – 1 مبنا صنعت
 
هما 5 – 3 هیئت فوتبال سلفچگان

کد خبر 2021437

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha