۴ فروردین ۱۳۹۲، ۱۲:۰۸

با ابراز شادمانی از شهادت وی؛

اهانت شیخ وهابی سعودی به علامه البوطی / او از سردمداران اهل بدعت و گمراهی بود!

اهانت شیخ وهابی سعودی به علامه البوطی / او از سردمداران اهل بدعت و گمراهی بود!

شیخ عبدالرحمن السدیس عامل آل سعود در اداره حرمین شریفین به ابراز شادمانی از شهادت علامه البوطی از علمای برجسته اهل سنت سوریه و تمجید از عاملان ترور این روحانی مخالف محور ضد سوری پرداخته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، شیخ عبدالرحمن السدیس عامل آل سعود در اداره حرمین شریفین به ابراز شادمانی از شهادت علامه البوطی از  علمای برجسته اهل سنت سوریه پرداخته است.

این شیخ وهابی در صفحه شخصی خود در شبکه اینترنت خوشحالی و شور و شعف عمیق خود را از ترور علامه محمد سعید رمضان البوطی و جنایتکارانی که با هتک حرمت مسجد الایمان، دهها نمازگزار از جمله علامه البوطی را به خاک و خون کشیدند، ابراز کرده است.

وی که مسئولیت اداره امور مسجدالحرام و حرم مطهر نبوی(ص) را برعهده دارد، در صفحه شخصی خود الفاظ توهین آمیزی درباره این عالم برجسته اسلامی که به سبب افشاگری درباره ابعاد  توطئه آمریکایی، صهیونیستی، عربی و ترکیه ای در حمله انتحاری تروریستهای تکفیری به مسجد الایمان دمشق به شهادت رسید، نوشته است : " شیخ البوطی از سردمداران اهل بدعت و گمراهی بود و از کسانی بود که بدعتها را در نظر مردم خوب جلوه می داد و آنها را با آن می فریفت و ... و به سبب وی، امتهایی که فقط خدا می داند، گمراه شدند."

این شیخ وهابی در ادامه اهانت های خود به این عالم برجسته اهل سنت، وی را سردسته گمراهی و شرارت خطاب کرده است .

خاطر نشان می شود شیخ السدیس به دستور پادشاه عربستان در 17 جمادی الثانی 1433 هجری قمری، عنوان وزیر یافت و جانشین شیخ صالح بن عبد الرحمن الحسین در مقام اداره امور مسجدالحرام و حرم مطهر نبوی(ص) شد. نکته قابل توجه اینکه، وهابیون که هر کس را حتی اهل سنت مخالف عقیده های انحرافی و جاهلی آنها باشد، تکفیر می کنند با فتواهای تکفیری خود، سبب خونریزیهای گسترده در جهان اسلام شده اند و در سوریه نیز با تشکیل گروههای وهابی سلفی و حمایتهای گسترده مالی و تسلیحاتی و تبلیغاتی آنها و دادن وعده های دروغین بهشت به فریب خوردگان، از عوامل اصلی ادامه بحران و ناامنی و به خطر افتادن جان و مال مردم سوریه شده اند و این در حالی است که به دروغ، سنگ مردم سوریه را به سینه می زنند وخود را حامیان آنها قلمداد می کنند.

کد خبر 2022287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha