۲۳ فروردین ۱۳۹۲، ۱۱:۴۷

تصویب کلیات توسعه اشتغال در سال 92/ آغاز به‌کار کمیته تخصصی شورای عالی اشتغال

تصویب کلیات توسعه اشتغال در سال 92/ آغاز به‌کار کمیته تخصصی شورای عالی اشتغال

معاون توسعه، اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام 3 اولویت مهم اشتغالزایی در سال جاری از آغاز به کار کمیته تخصصی شورای عالی اشتغال با حضور دستگاه های مختلف خبر داد.

علی اکبر لبافی در گفتگو با مهر از جزئیات مهمترین اولویتهای اشتغال زایی در سال 92 خبر داد و گفت: محوریت اصلی طرحهای سال جاری اتمام پروژه های نیمه تمام، اجرای طرحهای توسعه ای و همچنین راه اندازی طرحهای با ظرفیت کمتر است به نحوی که بتوانیم با اقداماتی ظرفیت این واحدها را افزایش دهیم.

معاون توسعه و اشتغال و کارآفرینی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی با تاکید بر لزوم اجرای برنامه هایی برای تسریع در ایجاد فرصتهای شغلی، گفت: در اسفندماه سال گذشته کمیته تخصصی زیر مجموعه شورای عالی اشتغال با حضور دستگاه های مختلف تشکیل شد.

این مقام مسئول در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه پس از تصویب کلیات برنامه های توسعه اشتغال در کمیته تخصصی شورای عالی اشتغال، کلیات آن باید به تصویب نهایی شورا برسد، گفت: تکالیف برنامه اشتغالزایی در سال جاری از سوی قانونگذار مشخص شده است.

لبافی از ایجاد یک میلیون و 100 هزار فرصت شغلی جدید در سال جدید در قالب تاکید برنامه پنجم توسعه خبر داد و گفت: پیش بینی های بیشتر از این میزان برای جابه جایی فرصتهای شغلی و مهاجرتهای نیروی کار است.

وی همچنین به راه اندازی پروژه های جدید و فعالیت حوزه مسکن برای ایجاد اشتغال پایدار و مستمر سخن گفت و افزود: به صورت کلی اشتغالزایی جدید همان یک میلیون و 100 هزار فرصت در سال جاری خواهد بود.

کد خبر 2031084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha