۲۸ فروردین ۱۳۹۲، ۱۳:۱۷

در خراسان رضوي/

پلاک دفاع مقدس در مساجد فعال در تاريخ انقلاب اسلامي نصب مي شود

پلاک دفاع مقدس در مساجد فعال در تاريخ انقلاب اسلامي نصب مي شود

مشهد - خبرگزاري مهر: كارشناس مسئول امور مساجد تبليغات اسلامي خراسان رضوي با بيان اينکه از مساجد فعال استان در تاريخ انقلاب و دفاع مقدس تجليل مي شود از نصب پلاک دفاع مقدس در اين مساجد خبر داد.

حجت الاسلام حسينعلي رحمتي در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار كرد: از فعالان پنج مسجد که در دوران دفاع مقدس و در اعزام نيرو به جبهه وبزرگداشت شهداي گرانقدر و تكريم و گراميداشت جانبازان و ايثارگران در مساجد فعال بوده اند تقدير مي شود.

كارشناس مسئول امور مساجد تبليغات اسلامي خراسان رضوي با اشاره به عوامل توسعه فرهنگ ديني و ايثار و شهادت در مساجد افزود: امام جماعت، هيئت امنا و خادمين مساجد فعال از جمله فعالان و تاثير گزاران در اين خدمات هستند كه از آنان تجليل خواهد شد.

حجت الاسلام رحمتي تاکيد کرد: اين طرح در شهرستانهايي که به تناسب آمايش سرزميني آمار جمعيتي از بيشترين شهيد و جانباز برخوردار بودند از جمله شهرستانهاي مشهد، تربت حيدريه، سبزوار، نيشابور وکاشمر اجرا خواهد شد.

وي بيان کرد: اغلب مساجد با بصيرت و زمان شناسي ستودني، در حمايت از اين نظام اسلامي در همه عرصه ها كوشيده اند ليكن در راستاي الگو سازي و برجسته سازي اين نقش مساجد در مشهد 10 مسجد فعالتر شناسايي شده اند كه پس از بررسي در مساجد نمونه پلاک مسجد فعال دوران دفاع مقدس نصب و از 25 مسجدي فعال در عرصه انقلاب اسلامي و دفاع مقدس تقدير مي شود.

 

کد خبر 2034523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha