۳۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۶:۳۸

هدفگذاری دانشگاه علوم پزشکی ایران برای سرآمد شدن در کشور

هدفگذاری دانشگاه علوم پزشکی ایران برای سرآمد شدن در کشور

اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران تاکید کردند: باید هدفگذاری کنیم تا دانشگاه علوم پزشکی ایران در بین دانشگاه‌های کشور، نمونه باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس گروه چشم دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: برای احیای دانشگاه باید ابزارهایمان را به روز کنیم و امکانات، دانشکده‌ها، اعضای هیئت علمی و نیروی پرستاری را به روزرسانی کرده و  ستاد دانشگاه نیز با سیاست‌گذاری، امکانات فعالیت عملیاتی را فراهم می آورد.

هاشمی در ادامه افزود: فرسودگی بیمارستان حضرت رسول(ص)، فرسودگی تجهیزات، ضعف در سیستم نگهداری در بخش‌ها، ضعف در سیستم مراقبت از بیماران و ضعف در پروسه پذیرش و ترخیص بیمار از نکاتی است که باید برطرف شود.

وی افزود: اگر بخواهیم بیمارستان را فعال کنیم باید در امور مدیریت، اعضای برجسته هیئت علمی مشارکت داشته باشند.

تولد دوباره دانشگاه علوم پزشکی ایران را باید با انرژی و انگیزه حفظ و تقویت کنیم

دکتر شاه‌حسینی - رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز در این رابطه گفت: در گذشته ضعف‌هایی داشته‌ایم که باید از آنها درس بگیریم  و با انرژی و انگیزه کشور را بسازیم.

وی افزود: برنامه هماهنگ کردن فعالیت‌های این دانشگاه با کمترین هزینه انجام می شود و ممکن است پروسه احیای مجدد چند ماه طول بکشد. باید صبوری کنیم و به دانشجویان نیز نگوییم ایرانی یا تهرانی بلکه همه دانشجویان متعلق به کشور ایران هستند.

وی گفت: دانشگاه را به روش نو و با نظر اعضای هیئت علمی اداره خواهیم کرد.

ما سربازیم و باید کارهایمان را بر مبنای درست و اصولی انجام دهیم

دکتر آقاخانی مدیر گروه پزشکی قانونی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: وجود چند دانشگاه در تهران می تواند باعث ایجاد یک جو رقابت علمی شود رقابت علمی می تواند سازنده و کمک کننده باشد.

این متخصص پزشکی قانونی تصریح کرد: امیدوارم همه همکاران دانشگاه تهران و ایران بتوانند مثل همان دو سال قبل در کنار هم دوستانه و برادرانه کار و همکاری کنند و در نهایت باید برای مملکت و کشور تلاش کنیم و وارد هیچ جناح و چالشی نشویم ما معلیم و باید کار را اصولی انجام دهیم. 

برای خدمت رسانی به مردم همانند گذشته باید پیشتاز باشیم

دکتر جباری رئیس بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) نیز گفت: از رياست جمهوری، مقام عالی وزارت، دبير شورای گسترش دانشگاهها و اساتيدی که در اين اقدام شايسته مشارکت داشتند تشکر و قدردانی می کنم و اميدوارم در کنار دانشگاه علوم پزشکی تهران و شهيد بهشتی همچون گذشته قله های افتخار و شکوفايی را طی کنيم.

وی افزود: از خداوند متعال خواستارم ما را در مسير پيشرفت و خدمت رسانی به مردم عزيز کشور قرار دهد و الطاف خود را از ما دريغ نکند.

کد خبر 2036551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha