۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۲۶

در آستانه نمایشگاه صورت گرفت؛

شارژ کارت خرید کتاب حدود 2000 نفر از اهالی قلم

شارژ کارت خرید کتاب حدود 2000 نفر از اهالی قلم

با تامین اعتبار لازم و در پی موافقت معاونت فرهنگی وزارت ارشاد، کارت‌های الکترونیک خرید کتاب حدود 2000 نفر از اهالی قلم در آستانه نمایشگاه کتاب تهران شارژ شد.

به گزارش خبرنگار مهر، طبق روال هر ساله که کارت اهالی قلم برای خرید از نمایشگاه کتاب تهران شاژ می‌شد، امسال هم این رویه قبل از شروع دوره بیست و ششم این نمایشگاه طی شد.

بر اساس این گزارش، موسسه خانه کتاب وابسته به معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی هفته گذشته فهرستی از دارندگان کارت‌های اهل قلم تهیه که تعداد آن به حدود 2000 نفر بالغ می‌شود، تهیه کرد.

این فهرست در روزهای آغازین هفته جاری برای انجام مراحل اداری و تامین اعتبار به معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شد.

معاونت فرهنگی وزارت ارشاد هم به این درخواست موسسه خانه کتاب پاسخ مثبت داده و تامین اعتبار لازم برای این کارت‌ها انجام و در نهایت کارت‌های الکترونیکی این تعداد از اهالی قلم در یکی، دو روز اخیر شارژ شد.

کارت اهالی قلم با لحاظ کردن مواردی مانند تعداد عناوین کتاب‌های آنها، کسب عناوینی مانند برگزیده یا شایسته تقدیر در جوایزی مانند کتاب سال و کتاب فصل از سوی آنها، به تناوب از 50 تا 150 هزار تومان شارژ شده است.

بر اساس این گزارش موسسه خانه کتاب با استفاده از سامانه‌های ارتباطی خود مانند پیامک و پست الکترونیک، شارژ کارت‌های خرید کتاب این تعداد از اهالی قلم را به آنها اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

کد خبر 2043745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha