۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۷:۲۲

کاپیتان تیم فولاد خوزستان قراردادش را تمدید کرد

کاپیتان تیم فولاد خوزستان قراردادش را تمدید کرد

بختیار رحمانی، کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان قراردادش را با این این باشگاه تمدید کرد. این بازیکن پس از تمدید قرادادش گفت که بازیکنانی مثل آرش افشین، مهرداد جماعتی و عبدالله کرمی هم وظیفه خود می‌دانند قرادادشان را با فولاد تمدید کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بختیار رحمانی که سابقه طولانی از حضور در باشگاه فولاد خوزستان را دارد از رده جوانان به عضویت این باشگاه درآمد و پس از آن با پوشیدن پیراهن امیدهای فولاد توانست نقش یک بازیکن قابل اطمینان را در جمع تیمش پیدا کند و به تیم بزرگسالان فولاد برسد. رحمانی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر، 2568 دقیقه با پیراهن تیم فولاد به میدان رفته  و 5 گل به ثمر رسانده است.

محمد اهراف باف مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد خوزستان در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: بختیار رحمانی ساعت 14 امروز سه شنبه به دفتر مدیرعامل باشگاه رفت و قرارداد پنج نسخه‌ای فدراسیون فوتبال را به صورت سفید امضا کرد. او مبلغ و مدت زمان قراردادش را به باشگاه واگذار کرد و دست باشگاه فولاد را در این زمینه باز گذاشت. رحمانی جوانترین کاپیتان فوتبال لیگ برتر بود ولی با این کارش درس بزرگی به همه بازیکنان داده است.

رحمانی پس از تمدید قرادادش به سایت باشگاه فولاد خوزستان گفت: بنده همواره و همه جا گفته‌ام که یک فولادی هستم و هر چه دارم از این باشگاه است. به همین خاطر تا وقتی که مرا بخواهند با علاقه در این باشگاه خواهم ماند و با پیراهن فولاد به میدان خواهم رفت.

کاپیتان تیم فولاد ادامه داد: در روزهای گذشته برخی رسانه‌ها خبرهایی دال بر مذاکره بنده با برخی باشگاه‌های دیگر منتشر کرده بودند که با دیدن این اخبار به نوعی آزرده خاطر شده بودم. خدا را شکر می‌کنم که امروز با حضور در باشگاه و مذاکره با سیف الله دهکردی مدیرعامل باشگاه فولاد، تکلیف من مشخص شد و با آسودگی خاطر بیشتر توانم را برای کسب پیروزی در بازی‌های آینده و کسب سهمیه آسیا به کار خواهم گرفت.

رحمانی با اشاره به فضای تیم فولاد و شرایط دیگر بازیکنان تیم که قراردادشان در انتهای این فصل به اتمام می‌رسد، اظهار داشت: به عنوان کاپیتان فولاد خوزستان به هواداران این تیم اطمینان می‌دهم که همه بازیکنان علاقه دارند در این تیم بمانند. آرش افشین، عبد الله کرمی، مهرداد جماعتی و بقیه بازیکنان حضورشان در فولاد را یک نوع وظیفه می‌بینند چرا که همه ما از بازیکنان پایه فولاد بوده ایم و هرچه امروز داریم و به هر سطحی از فوتبال که رسیده‌ایم مرهون تلاش‌های افرادی هستیم که در باشگاه فولاد حضور دارند و برایمان زحمات زیادی کشیده‌اند.

این بازیکن در پایان گفت: شاید برخی مسائل هم در این میان وجود داشته باشد. بحث مالی بازیکنان با باشگاه یک نوع صحبت خانوادگی و قابل حل است، چراکه همه بازیکنان تیم فولاد به حضورشان در تیم علاقه دارند و این مسائل نیز برای آنها قابل حل است.

کد خبر 2044313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha