۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۸:۵۴

هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا؛

شاگردان لیپی با صدرنشینی صعود کردند/ حذف قهرمان پیشین آسیا

شاگردان لیپی با صدرنشینی صعود کردند/ حذف قهرمان پیشین آسیا

تیم فوتبال گوانگجو اورگرانده چین که مارچلو لیپی را روی نیمکت خود دارد با صدرنشین شدن در گروهF، به دور بعدی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه روز دوم از مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال آسیا، در گروه F دو دیدار برگزار شد که در مهمترین مسابقه تیم‌های گوانگجو اورگرانده چین و جئونبوک موتورز کره‌جنوبی به تساوی  بدون گل رضایت دادند.

شاگردان مارچلو لیپی هرچند در خانه متوقف شدند اما به لطف این یک امتیاز، بالاتر از جئونبوک موتورز کره‌جنوبی به عنوان تیم نخست این گروه به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند.

در دیگر دیدار این گروه، اواراواردز ژاپن موفق شد با یک گل در زمین موآتگ‌سونگ یونایتد تایلند پیروز شود. در این بازی که در مجموعه ورزشی ثاندردوم برگزار شد، ناسو در دقیقه 47 تنها گل این بازی را به ثمر رساند تا قهرمان پیشین آسیا به 3 امتیاز این دیدار دست یابد.

با نتایجی که در گروه F رقم خورد، تیم گوانگجو اورگرانده چین با یازده امتیاز به عنوان صدرنشین به دور بعد راه یافت. تیم جئونبوک‌ موتورز کره‌جنوبی با 10 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به اوراواردز در رده دوم جدول رده‌بندی این گروه ایستاد و به دور بعدی صعود کرد. اوراواردز ژاپن با 10 امتیاز سوم شد و موآتگ‌سونگ یونایتد تایلند، ضعیف‌ترین تیم این گروه هم با کسب یک امتیاز در قعر جدول رده بندی گروه F قرار گرفت.

کد خبر 2045249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha