۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۲۰:۴۲

عمران زاده بعد از جشن قهرمانی/

استقلال خانه من است/ به پرسپولیس نمی روم

استقلال خانه من است/ به پرسپولیس نمی روم

اهواز - خبرگزاری مهر: مدافع تیم فوتبال استقلال تهران گفت: استقلال باشگاه مورد علاقه و خانه من است و قصد ندارم برای فصل آینده این تیم را ترک کنم.

به گزراش خبرنگار مهر،  حنیف عمران زاده که به همراه سایر بازیکنان استقلال بعد از کسب پیروزی در برابر فولاد خوزستان و کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر در حال شادی کردن در ورزشگاه تختی اهواز بود، اظهار کرد: قهرمانی شیرینی را به دست آوردیم و واقعا در خصوص خوشحالیم نمی توانم جملاتی را پیدا کنم که شدت آن را وصف کند.

وی افزود: از اینکه در اهواز قهرمانی شدیم نیز خوشحالم زیرا هواداران استقلال در اهواز بی شمار هستند و ما در خانه دوم خود به این قهرمانی دست پیدا کرده ایم.

عمران زاده ادامه داد: این قهرمانی را مدیون هواداران خود هستیم و امروز هواداران استقلال تهران در اهواز سنگ تمام گذاشتند و ما در این شهر احساس غریبی نکردیم.


این بازیکن استقلال تهران در خصوص آینده اش در این تیم و اینکه گفته می شد با مسئولان پرسپولیس مذاکره داشته است نیز گفت: به هیچ وجه اینگونه نیست و من قصد رفتن به پرسپولیس را تیم دیگری را ندارم.

عمران زاده تصریح کرد: استقلال خانه من است و به این تیم علاقه وهواداران آن علاقه فراوانی دارم به همین دلیل قصد دارم در اولین فرصت قراردادم را با استقلال برای آینده تمدید کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، استقلال تهران عصر امروز یکشنبه با پیروزی یک بر صفر در برابر فولاد خوزستان، جشن قهرمانی خود در لیگ برتر باشگاه های کشور را در اهواز بر پا کرد.

کد خبر 2048006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha