۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۲۱:۳۰

قلعه‌نویی پس از قهرمانی استقلال؛

قهرمانی را به هواداران استقلال تقدیم می‌کنم/ از همه حلالیت می‌طلبم

قهرمانی را به هواداران استقلال تقدیم می‌کنم/ از همه حلالیت می‌طلبم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه خوشحال است سهم کوچکی در قهرمانی تیم فوتبال استقلال در لیگ برتر داشته، گفت: این قهرمانی را به همه هواداران استقلال تهران در سراسر کشور به خصوص اهواز‌ی‌ها که امروز به خوبی از ما حمایت کردند، تقدیم می‌کنم.

به گزارش خبرنگار مهر از اهواز، امیر قلعه‌نویی شامگاه یکشنبه پس از کسب عنوان قهرمانی استقلال تهران در لیگ برتر در نشست خبری پایان بازی تیمش در برابر فولاد خوزستان اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم بعد از سپری کردن یک فصل پر فراز و نشیب در اهواز و در کنار مشهد شهدای شلمچه که محل شهادت رزمندگان اسلام و ورود امام رضا(ع) به ایران است، به قهرمانی دست پیدا کردیم.

وی افزود: در این فصل خیلی سختی کشیدیم و این قهرمانی را به همه هواداران استقلال تهران در سراسر کشور به خصوص اهواز‌ی‌ها که امروز به خوبی از ما حمایت کردند، تقدیم می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: از همه بازیکنان، هواداران و همکارانم حلالیت می‌طلبم و امیدوارم استقلال برای فصل آینده به دست یک مربی بزرگ سپرده شود تا شاهد ادامه موفقیت‌های این تیم باشم. خوشحالم از اینکه سهم کوچکی در قهرمانی تیم فوتبال استقلال در لیگ برتر داشتم.

وی با اشاره به بازی خوب تیم فولاد عنوان کرد: به فوتبال ایران بابت وجود باشگاهی مانند فولاد خوزستان تبریک می‌گویم. اعتقاد دارم موفقیت این حاصل زحمات یک مدیر فوتبالی به نام دهکردی است که فوتبال را بدون پاسخگوئی به موبایل و مصاحبه‌های تبلیغاتی می‌فهمد و باشگاهش را اداره می‌کند.

قلعه‌نویی تاکید کرد: صراحتا اعلام می‌کنم در طول لیگ برتر فقط فولاد در دو بازی رفت و برگشت تا این اندازه ما را آزار داد. فولاد مستحق شکست در این بازی نبود ولی آنها در این زمین بی‌کیفیت ورزشگاه تختی اهواز با مشکل مواجه می‌شوند. آرزوی قلبی من حضور سه تیم ریشه دار و پرهوادار استقلال اهواز، نساجی مازندران و ابومسلم مشهد در لیگ برتر است زیرا اعتقاد دارم این سه تیم بر جذابیت‌های لیگ برتر اضافه می‌کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: لیگ امسال را در دو جمله خلاصه می‌کنم. برنامه‌ریزی غلط در ابتدای فصل و زمین‌های بی‌کیفیت برای ارائه یک بازی خوب. این دو عامل باعث شد لیگ برتر کیفیت لازم را نداشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران همچنین گفت: اگر مدیران فوتبال ایران در تمامی رده‌ها از جنس فوتبال باشند؛ فوتبال ایران موفقت‌تر خواهد بود. همچنین برای جلوگیری از هرگونه اتهام به داوران توصیه می‌کنم دستمزد آنها افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار مهر، استقلال تهران عصر امروز یکشنبه با پیروزی یک بر صفر در برابر فولاد خوزستان، جشن قهرمانی خود در لیگ برتر باشگاه‌های کشور را در اهواز بر پا کرد.

کد خبر 2048037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha