۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۹:۵۸

جعفری:

جاده "کلور درام" در خلخال بازگشایی می شود

جاده "کلور درام" در خلخال بازگشایی می شود

خلخال – خبرگزاری مهر: نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: دو کیلومتر از جاده "کلور درام" همزمان با سوم خرداد ماه،سالروز آزاد سازی خرمشهر بازگشایی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جلیل جعفری صبح دوشنبه در حاشیه بازدید از این جاده با تاکید بر اهمیت بازگشایی مسیر این جاده تصریح کرد: بازگشایی این جاده می تواند مسافرت از خلخال به مرکز کشور را 100 کیلومتر و به مدت دو ساعت کاهش دهد.

وی افزود: مشکل تاخیر در اجرای این پروژه عدم تامین اعتبار بود که با تخصیص سه میلیارد ریال در اواخر سال گذشته اجرای این پروژه از سرگرفته شد.

جعفری تاکید کرد: به دلیل اهمیت احداث این جاده در سال گذشته پیگیری مداومی صورت گرفت که موجب تخصیص اعتبار و ادامه ساخت این جاده شد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جاده اصلی کلور درام که از نقطه صفر روستای درو در بخش شاهرود آغاز می شود با گذر از شهر کلور – دهستان شال وارد منطقه جعفرآباد و سپس با گذشت از مناطق گرمسیر وارد منطقه منجیل شده است.

وی تاکید کرد: مهمترین بخش اجرائیات این پروژه بازگشایی بخش کوهستانی بود که در حال حاضر از پیشرفت مطلوبی برخوردار است.

شهرستان خلخال تنها یک راه اصلی به طول 27 کیلومتر دارد که از سه راهی فاراب از جاده اصلی اردبیل سرچم جدا شده و با طی مسافت 27 کیلومتر به شهر خلخال و سپس در ادامه به جاده در دست ساخت کلور درام می رسد و جاده کلور درام شهرستان خلخال با  160کیلومتر به شهرستان منجیل به اول اتوبان رشت - تهران وصل می کند.

 

کد خبر 2053567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha