۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۲۱:۳۶

ولایتی با آیت الله سید خضر موسوی در اهواز دیدار کرد

ولایتی با آیت الله سید خضر موسوی در اهواز دیدار کرد

اهواز - خبرگزاری مهر: عصر امروز علی اکبر ولایتی نامزد احتمالی ریاست جمهوری با یکی از علما و شیوخ عرب خوزستان در اهواز دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین سید خضر موسوی ضمن ایراد سخنرانی اظهار کرد: حضور آقای ولایتی به سرزمین اسلام و تشیع خوش آمد می گویم.

سید خضر موسوی افزود: خوزستان با مردم عرب غیوری که دارد همواره در کنار نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند و هم اکنون نیز از شما حمایت می کنند.

همچنین ولایتی نیز در این دیدار ضمن اشاره به فعالیت های آیت الله سید خضر موسوی در زمینه تبلیغ تشیع گفت: باعث توفیق است که با شما دیداری داشتیم و امیدوارم دعاهایتان در جهت مصالح جمهوری اسلامی کارساز خواهد باشد.

ولایتی همچنین افزود: عشایر خوزستان و مخصوصا مردم عرب که در جنگ با انگلستان علاقه خود به میهنشان را نشان دادند همواره پابه پای نظام جمهوری اسلامی بوده اند و همانگونه که رهبر معظم انقلاب گفته اند که خوزستان دروازه ورود تشیع است.

این کاندیدای ریاست جمهوری گفت: با توجه به فرمایشات رهبر مبنی بر سال حماسه سیاسی از اهالی خوزستان و عشایر آن انتظار و توقع داریم که همچون گذشته حضور خود را در این حماسه نشان دهند.

وی گفت: در جنگ تحمیلی نیز این مردم استان و مخصوصا مردم عرب خوزستان بودند که با مقاومت مثال زدنی که از خود نشان دادند، دشمن را در اهواز، هویزه، حمیدیه و... متوقف و به عقب راندند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این دیدار مجموعه ای از تالیفات آیت الله سید خضر موسوی همچنین یک انگشتر خاتم به رسم یادبود از طرف حاج سید کامل موسوی، فرزند آیت الله سید خضر موسوی به ولایتی اهدا شد.
 

کد خبر 2055225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha