۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۴:۵۲

درخواست رئیسی‌کیا از زنجانی برای اعلام نظر درباره نامه دایی

درخواست رئیسی‌کیا از زنجانی برای اعلام نظر درباره نامه دایی

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن از مالک و ریاست هیات مدیره این باشگاه درخواست کرد نظر خود را درباره درخواست پایان همکاری علی دایی اعلام کند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه راه‌آهن، پیرو درخواست رسمی علی دایی سرمربی تیم بزرگسالان باشگاه مبنی بر فسخ قرارداد منعقد شده بین طرفین، صادق رئیسی‌کیا مدیرعامل باشگاه از مهندس بابک زنجانی مالک و رئیس محترم هیات مدیره درخواست کرد نظر خود را در این رابطه اعلام کند.

متن این نامه به شرح زیر است:
جناب آقای مهندس زنجانی
ریاست محترم هیات مدیره باشگاه راه آهن
با سلام و احترام
به استحضار می‌رساند: به پیوست ایمیل دریافت شده از علی دایی مبنی بر درخواست انصراف از همکاری نامبرده با باشگاه راه‌آهن به عنوان سرمربی تقدیم می‌شود. نظر به اینکه قرارداد منعقده مورخ 17/2/1392 و برنامه کاری پیوست آن مشتمل بر 46 صفحه، به دنبال اظهار علاقه و تمایل نامبرده به همکاری و بنا به مصوبه هیات مدیره باشگاه به امضاء رسیده و مبادله شده و لازم الاجراست، اتخاذ تصمیم در مورد درخواست نامبرده برای قبول تقاضای فسخ قرارداد نیز مستلزم مجوز باشگاه و مصوبه هیات مدیره است.

باعنایت به مراتب فوق و نیز رویه مورد عمل در گروه سورینت که آغاز و استمرار همکاری با اشخاص صرفاً بر اساس اعتقاد و علاقه قلبی و عملی آنان مورد توجه و ارزیابی قرار می‌گیرد و نامبرده با ارائه درخواست مذکور عملاً از ادامه همکاری به دلایل ذکر شده در واست اعلام اعتذار کرده، طرح موضوع در هیات مدیره و اتخاذ تصمیم مورد استدعا است. موکول به اوامر عالی است.
 

کد خبر 2059923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha