۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۶:۲۲

نظر برخی کاربران "مهر" در مورد انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی پرسپولیس

نظر برخی کاربران "مهر" در مورد انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی پرسپولیس

علی دایی سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال راه آهن از سوی اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به عنوان سرمربی سرخپوشان در فصل آینده انتخاب شد. این انتخاب در حالی صورت گرفت که دایی خارج از ایران است و هنوز قرارداد رسمی اش را امضا نکرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، کاربران گروه ورزشی خبرگزاری مهر از زمانی که علی دایی به عنوان یکی از گزینه های مد نظر مسئولان باشگاه پرسپولیس انتخاب شده بود، نظراتشان را مطرح کردند. در زیر بخشی از نظر آنها در مورد انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس را می خوانید:

محمد کاظمی: انتخاب دایی یک فاجعه است. بیچاره ما هواداران. تیم سال آینده در دسته یک خواهد بود.

محمدرضا شعبانی: با تشکر از انتخاب شایسته علی دایی به عنوان سرمربی پرسپولیس محبوبمان. امیدوارم دوستی و رفاقت حرف اول در تیم باشد. امیدوارم علی کریمی به پرسپولسبرگردد تا تیم یکدست شود.

سعید خلیل پور: سلام به نظر بنده آقای دایی در این مورد اشتباه کردند. مطمئنا ایشان با تیم راه آهن موفقیت های بزرگی را می توانستند کسب کنند.

آرشام: آقای رویانیان آخر فصل خودت همراه با این آقا باید از پرسپولیس بروید.

مهدی: علی دایی گزینه خوبی نیست. البته آقای دایی شخصیت بزرگیه.

وحید: دایی نمی خوایمت راه آهنی ها نذارید بیاد دوباره ... بزنه

علی یوسفی:  باسلام و تبریک. از این انتخاب عالی باشگاه پرسپولیس تشکر می کنم. آقای دایی باید خانه خودش برمی گشت. ممنونم

علی: سلطان گل جهان به خانه ات خوش آمدی

سیروس: باز هم یک قصه تکراری و رنگ و رو رفته؛ ابراهیم زاده بدون حاشیه بود، آقای دایی اخلاقش، مرامش و رفتارش پهلوانه نیست؛ یک فصل پر التهاب و استرس برای ما طرفداران پرسپویس در راه است، باز هم دودستگی، چند دستگی، باند و باند بازی، امسال ششم شدیم سال آینده هشتم می‌شویم، آقای رونیان نکنید این کار را ، آزموده را آزمودن خطاست.

* واقعا حضور دایی در پرسپولیس دوباره جان بخشیدن به این تیم بزرگ است

هستی صبوری: از اينکه بلاتکليفي تموم شدخيلي خوشحال شدم، ولي نميدونم از اومدن آقاي دايي خوشحال باشم يانه!؟ پارسال يادم نميره که وقتي راه آهن به پرسپوليس گل ميزد،خوشحالي عجيبي ميکرد! ولي سردار مارو ديديد بهش بگين آقا دمت گرم با اون همه مصاحبه اي که دايي عليه تو کرد بازم مرامت و اخلاق حرفه ايت مث هميشه کارساز شد و صلاح پرسپوليس و ترجيح داد به غرورش! سردار بادرايت، تابه ابد، حمايت حمايت! حق يارتون.

حمید: حضور دایی بهترین گزینه و عاقلانه است.

سامان: آزموده را ازمودن خطاست! متاسفانه انتخاب مربی پرسپولیس با لابی کردن بوده! ابراهیم زاده بدون حاشیه گزینه بهتریه.

مجید: آقای سردار ممنون..... بخدا فقط علی دایی بهترین گزینه است. علی دایی هم شخصیت مربیگری دارد هم علم مربیگری و هم هرچی که یک مربی حرفه ای باید داشته باشد... انتخابتون درست بود

* مرسی سردار..... کاری بجا و شایسته انجام دادی علی دایی یکه یک.

حسین: تو را به خدا شما نگذارید ایشان به پرسپولیس بازگردد تو را به خدا فوتبال پاک آرزوی ماست. تو را به خدا شما رسانه ها نگذارید دایی برگردد.

سیدسعید کریمی: سلطان علی دایی. خوشحالیم برای بازگشت ایشان به تیم پرسپولیس.

ببر سنگسر: علی آقا خوش اومدی به خونت. ما هوادارای دو آتیشه پرسپولیس ازت انتظار داریم با بستن یه تیم خوب برای فصل بعد لرزه به اندام بقیه باشگاه ها بندازی البته با بودن جادوگر محبوبمون علی کریمی.

مسعود فقیه نیا: عالیه بهتر از این نمیشد. آقای دایی به خونه خودت خوش اومدی.

کد خبر 2060037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha