۲۶ خرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۲۴

سردار عباس زاده :

دستگیری هشت سارق مسلح در استان بوشهر / اقدام 96عملیات مجرمانه

دستگیری هشت سارق مسلح در استان بوشهر / اقدام 96عملیات مجرمانه

بوشهر- خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: هشت شرور وسارق مسلح فراری در گناوه و دیلم با 96عملیات مجرمانه دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر،سردار حیدر عباس زاده  بعداز ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این افراد که اقدام به شرارت، سرقت‌های مسلحانه تیراندازی، تجاوز به عنف،  و ایجاد رعب و وحشت می‌کردند افزود: پلیس در عملیات‌های متعدد سرشاخه‌ها ، مرتبطین، خانه‌های امن، و مخفیگاه‌های این باند را شناسایی و در موقعیت‌های مختلف مورد کنترل نامحسوس قرارداد.

وی تصریح کرد: با توجه به سوابق متعدد شرارت‌های مسلحانه این باند، جمع‌آوری اطلاعات و مستندات و کنترل نامحسوس حرکات اعضاء باند ابصورت گام به گام، هوشمندانه و با هدفمندی صورت گرفت.

عباس‌زاده با تشریح دستگیری این باند مسلح  بیان کرد: در دو عملیات انتظامی و اطلاعاتی جداگانه ولی همزمان و با اهداف و برنامه مشترک دو سرکرده باند و شش نفر از همدستانشان در یاسوج و گناوه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه شش شرور این باند با همکاری عوامل فرماندهی انتظامی استان کهکیلویه و بویراحمد در یاسوج دستگیر شد گفت: از این افراد یک قبضه سلاح کلاش، یک قبضه سلاح گلوله زنی، دو قیضه کلت کمری لاما، و مقادیری مهمات جنگی کشف و ضبط شد.

وی اظهار داشت: همزمان تیمی دیگر از افسران اطلاعاتی پلیس استان بوشهر نیز در شهرستان گناوه، شرور و زندانی فراری محکوم به حبس ابد ،معروف به "امیر کلان" را به همراه یکی از همدستانش دستگیر و از این افراد یک قبضه سلاح کلاش تاشو، 29فشنگ جنگی، و یک قبضه کلت کمری کشف و ضبط شد.

سردار عباس زاده سرقت مسلحانه از دفتر خدمات ارتباطی بندرریگ در سال 88، تعداد  هشت فقره سرقت مسلحانه موتور سیکلت خارجی و داخلی در سال‌های 90و91، سرقت مسلحانه از پست بانک روستاهای بهمنیاری و خلیفه‌ای، 32فقره سرقت موتورسیکلت، 15فقره تیراندازی و مجروح کردن افراد مختلف، 17فقره عمل خلاف عفت عمومی و تجاوز به عنف، و 21 فقره سرقت مغازه و احشام بخشی از اقدامات مجرمانه این باند  دانست.

وی یادآور شد: دراین عملیاتها هفت قبضه سلاح شامل سه قبضه کلاش، یک قبضه سلاح گلوله زنی، و سه قبضه کلت کمری به همراه 346 فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.

فرمانده  انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی و بازجویی‌های فنی از این مجرمین در پلیس ادامه دارد از شهروندان خواست هرکس از این افراد شکایتی داردبه پلیس آگاهی استان بوشهر مراجعه کند.

کد خبر 2077946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha