۲۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۰۵

نویسنده «پونز روی دم گربه» اولین رمانش را رونمایی می‌کند

نویسنده «پونز روی دم گربه» اولین رمانش را رونمایی می‌کند

رمان «گلف روی باروت» به عنوان دومین کتاب آیدا مرادی آهنی در فروشگاه نشر کتاب آمه رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر،‌ «گلف روی باروت» دومین کتاب و اولین رمان آیدا مرادی آهنی است. از این نویسنده پیش از این مجموعه داستان «پونز روی دم گربه» منتشر شده است. نگارش این رمان سال گذشته به پایان رسید و امسال در گروه آثار تازه نشر نگاه در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شد.

این رمان، همان‌طور که نویسنده‌اش پیش از این در گفتگو با مهر عنوان کرده بود، اثری پلات‌محور و دارای المان‌هایی از ژانر موب است که داستان آن در چند کشور مختلف می‌گذرد و زنجیره‌ای از معماها را دنبال می‌کند. شخصیت محوری «گلف روی باروت» در پی حل کردن این معماها به شناخت جدیدی از خود می‌رسد. نوشتن این رمان دو سال طول کشیده و نگارش آن از کارگاه داستان‌نویسی حسن شهسواری در موسسه شهر کتاب آغاز شد.

این برنامه صرفاً یک جلسه رونمایی است و حالت نقد و بررسی ندارد. بنابراین حاضران و شرکت‌کنندگان در آن اعم از فعالان ادبی و سینمایی که کتاب را مطالعه کرده باشند، درباره آن به بیان سخنانی خواهند پرداخت.

مراسم رونمایی از این کتاب روز جمعه 31 خرداد از ساعت 19 در فروشگاه نشر کتاب آمه واقع در بلوار کشاورز، بعد از تقاطع کشاورز، شماره 308 برگزار می‌شود و ورود به این مراسم، برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

کد خبر 2079192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha