۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۳:۰۳

صبح شنبه/

حسین ماهینی با استقبال مسئولان ورزش استان وارد بوشهر شد

حسین ماهینی با استقبال مسئولان ورزش استان وارد بوشهر شد

بوشهر - خبرگزاری مهر: حسین ماهینی بازیکن بوشهری تیم ملی فوتبال ایران با استقبال مسئولان ورزشی استان وارد بوشهر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین ماهینی بازیکن تیم ملی و پرسپولیس تهران که موفق شده بود به همراه تیم ملی، تیم کره جنوبی را در خاک این کشور شکست دهند و مجوز حضور در جام جهانی را بگیرند، صبح شنبه با حضور مسئولان ورزش و جوانان استان وارد زادگاه خود بوشهر شد.

ماهینی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه جو کشور کره و ورزشگاه اولسان برای شما و سایر بازیکنان چگونه بود، اظهار داشت: جو عجیب و سنگینی بود، صحبت‌های مربی کره‌ای‌ها عزم بچه‌ها را دو برابر کرده بود و هم قسم شده بودیم تا هر طور شده بازی را ببریم که شکر خدا اینگونه هم شد.

وی افزود: یکی از آرزوهایم صعود به جام جهانی بود که به حقیقت پیوست و تنها مانده بازی در جام جهانی و امیدوارم در گروه برزیل و آلمان قرار بگیریم.

مدافع راست پرسپولیس و تیم ملی ایران تصریح کرد: من همیشه ثابت کرده ام که عاشق مردم استان عزیزم بوشهر هستم، عاشق گویش، لهجه و زبان مردم بوشهرم هستم.

وی با بیان اینکه از صعود تیم ملی به جام جهانی بسیار خوشحال هستم، خاطرنشان ساخت: فرداشب به تهران می‌روم و بلافاصله به اردوی تیم پرسپولیس ملحق خواهم شد.

مدیرکل و مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، علی اکبر شمسا منتخب شورای اسلامی شهر بوشهر، اعضای تیم فوتبال رسانه ورزش و تعدادی از ورزش‌دوستان بوشهری در این آئین حضور داشتند.

و حالا حسین ماهینی  اولین بوشهری است که در جام جهانی فوتبال حضور خواهد یافت.

کد خبر 2081509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha