۲ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۵

حجت الاسلام لطفی:

عملکرد مقتدرانه دستگاه قضا نقش مؤثری در تحقق حماسه سیاسی دارد

عملکرد مقتدرانه دستگاه قضا نقش مؤثری در تحقق حماسه سیاسی دارد

ایلام - خبرگزاری مهر: امام جمعه ایلام گفت: عملکرد مقتدرانه و دقیق دستگاه قضا نقش مؤثری در تحقق حماسه سیاسی و خنثی شدن توطئه دشمنان دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد نقی لطفی صبح یکشنبه در دیدار با جمعی از مسئولان قضایی استان ایلام، امنیت پایدار و ثبات سیاسی موجود را مرهون تلاش بی وقفه دستگاه قضائی دانست و گفت: عملکرد مقتدرانه و دقیق دستگاه قضا نقش مؤثری در تحقق حماسه سیاسی و خنثی شدن توطئه ی دشمنان دارد.

وی دستگاه قضایی را ضامن اجرای عدالت اجتماعی دانست و افزود: این دستگاه نقش مؤثری در پشتیبانی از حقوق فردی واجتماعی مشروح مردم دارد.

وی همچنین در نشست با مدیران سازمان تبلیغات اسلامی استان رسالت و جایگاه تبلیغ معارف دینی را مهم دانست و گفت: روحانیون و مبلغان دینی باید نسل جوان را با معارف الهی آشنا کنند تا آسیب های اجتماعی در جامعه کاهش یابد.

نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه ایلام حماسه سیاسی مردم در 24 خرداد ماه را مهم توصیف کرد و عنوان کرد: حضور شورانگیز و 72 درصدی مردم نشان داد که مردم بار دیگر با آرمان های امام، رهبری وشهدا پایبند هستند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی نیز در نشست با اصناف وبازاریان به نقش وجایگاه بازاریان در دوران های مختلف نظام پرداخت و بیان داشت: حمایت های مالی از نظر سیاسی در دوران ابتدای انقلاب وحمایت از نهضت امام ونیز دوران های دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل نمایش از همبستگی بازار با رزمندگان وانقلاب ونظام بوده است.

امام جمعه ایلام افزود: بازاریان واصناف نقش مهمی  درحمایت اقتصادی وشعارمقام معظم رهبری دارند.

کد خبر 2082251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha