۱۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۰

احمدی تاکید کرد:

لزوم بهبود وضعیت آب‌رسانی در جنوب استان بوشهر

لزوم بهبود وضعیت آب‌رسانی در جنوب استان بوشهر

کنگان - خبرگزاری مهر: نماینده کنگان، جم، عسلویه و دیر در مجلس شورای اسلامی بر لزوم بهبود وضعیت آبرسانی در جنوب استان بوشهر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام موسی احمدی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر لزوم تسریع در اجرای طرح‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری در شهرستان کنگان، اظهار داشت: مسئولان باید برای اجرای این طرح‌ها در زمینه عمران شهری، روستایی، راه، بهداشت و درمان، ورزش، آموزش و پرورش و... تلاش جدی داشته باشند.

وی بر لزوم تسریع در شروع عملیات اجرایی اسکله خورخان بخش بردخون تاکید کرد و بیان داشت: اجرای پروژه‌های اسکله دیر و کنگان و لایروبی اسکله‌های نخل تقی، عسلویه، شیرینو، پرک نیز باید از سوی مسئولان به صورت جدی پیگری و اجرا شود.

نماینده کنگان، جم، عسلویه و دیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رفع مشکلات و خدمات‌رسانی به مردم نیازمند عزم عمومی است و همه باید دست به دست هم دهیم و برای رفع مشکلات مردم و توسعه استان بوشهر تلاش کنیم.

وی خواستار توسعه زیرساخت‌ها در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر شد و افزود: تسریع در اجرایی کردن مصوبه سفر سوم دولت به استان موضوع تفاهمنامه استانداری بوشهر و سازمان منطقه ویژه برای کمک به شهرستان‌های کنگان و عسلویه باید با جدیت دنبال شود.

احمدی در ارتباط با وضعیت راه‌ها نیز بیان کرد: احداث بزرگراه جم به ریز و دژگاه، تکمیل جاده دشتی به سرچشمه و ریز، جاده به بوشهر، کمربندی کنگان به دوراهک و بازسازی راه ریز به دوراهک و اتمام راه ارتباطی میانی آبدان تا خور بردستان که سال‌هاست بدون اعتبار باقی مانده نیز از مطالبات مردم این منطقه است

وی با تاکید بر لزوم بهبود وضعیت آبرسانی در جنوب استان بوشهر، تصریح کرد: رفع مشکل کمبود آب در روستاهای دمیگز، کورک و سایر روستاهای در مسیر بخش بردخون در شهرستان دیر و تسریع در تکمیل پروژه آبرسانی خط کوثر به شهرستان جم به‌ لحاظ وعده‌های داده شده و نگرانی‌های جدی مردم باید مورد توجه قرار گیرد.

این نماینده مجلس افزود: ارتقای برخی روستاهای حوزه انتخابیه از روستا به شهر از جمله روستاهای بیدخون و چاه‌مبارک و همچنین ارتقای برخی از شهرها به بخش مانند آبدان امری لازم است که مقدمات کار فراهم شده و نیاز به دستور وزیر کشور و یا هیئت دولت دارد.

کد خبر 2088290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha