۷ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۵

"کافه سوال" به تلویزیون می‌آید/ بحث داغ جراحی‎های زیبایی

"کافه سوال" به تلویزیون می‌آید/ بحث داغ جراحی‎های زیبایی

نخستین قسمت از برنامه "کافه سوال" با موضوع زیبایی و پرداختن به جراحی‌های زیبایی از 12 مهر به تهیه‌کنندگی سهیل سلیمانی و با اجرای مژده لواسانی از شبکه دو پخش می‎شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مفاهیم زیادی در جامعه امروز وجود دارند که هنوز تعریف دقیقی برای آنها ارائه نشده و هر کسی برداشت خاص خودش را از آنها دارد. به همین دلیل شاید وقت آن رسیده باشد که با تفکری دسته جمعی به رویکردی یکسان و یا بهتر است گفته شود عقلانی برای هر کدام از آنها برسیم.

برنامه "کافه سوال" کاری است از گروه اجتماعی شبکه دو سیما که سعی بر تبین و روشن‌سازی همین موضوع برای مخاطبان خود دارد تا بتواند با همفکری متقابل به تعاریفی درست برای این مفاهیم مهم برسد. چیزهایی که شاید هر روز هر کدام‌مان به سادگی از کنارشان رد می‌شویم اما عملا خودشان و یا ماجراهای اطرافشان تاثیر مستقیمی بر روی زندگی شخصی و اجتماعی‌مان دارند.

این برنامه ترکیبی با حضور مجری و دو یا سه میهمان به صورت میزگرد اجرا شده و موضوعات مختلفی را در فصل‌های مختلف پخشش‌ بررسی می‌کند. برنامه با یک سوال ورودی وارد هر قسمت می‌شود. درحقیقت مجری با مطرح کردن یک سوال اساسی در ابتدای برنامه به دنبال رسیدن پاسخی برای آن در طول برنامه و یا حداقل راهکارهایی برای پاسخ آن است و بیننده را تا پایان با این ماجرا همراهی می‌کند.

در کنار این بحث‌ها، وله‌ها و آیتم‌های تولیدی مرتبط با موضوع تکمیل کننده ماجرا است. در نهایت مجری با طرح دوباره سوال در انتهای برنامه و مروری بر صحبت‌ها و نکات مطرح شده در طول آن، برنامه را طوری به پایان می‌برد که خود بیننده نتیجه نهایی را استنباط کند.

برنامه "کافه سوال" به تهیه‌کنندگی سهیل سلیمانی و با اجرای مژده لواسانی از ۱۲ مهرماه روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه از ساعت ۲۱ تا ۲۱:۳۰ روی آنتن می‌رود و در فصل اول خود قرار است به مفهوم زیبایی بپردازد؛ به تعابیر و تعاریفی که جامعه و مردم برای این واژه دارند و بحث داغ جراحی‌های زیبایی که موضوع داغ این روزهای جامعه ماست. بحثی که با حضور متخصصان و جراحان مجرب در کنار دیگر مهمان و چهره‌های آشنا برای مردم مورد بررسی و چالش قرار می‌گیرد.
 

کد خبر 2145083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha