۲۵ دی ۱۳۹۲، ۱۳:۲۳

برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین المللی در شهریار

برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین المللی در شهریار

شهریار - خبرگزاری مهر: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهریار گفت: محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین المللی حامد شاکر نژاد در شهریار برگزار می شود.

غلامرضا رهنما در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تکریم خانواده های معزز و معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان بیست و چهارمین یادواره شهدای منطقه دهشاد در شهرستان شهریار برگزار می شود.

این مسئول عنوان کرد: در این مراسم که با حضور مردم شهید پرور و مسئولان برگزار می شود، حجت الاسلام سالمی امام جمعه شهریار سخنرانی و داود شفیعی نیز مداحی خواهند کرد.

وی افزود: مراسم مذکور در تاریخ سوم بهمن ماه سالجاری از ساعت 19 لغایت 21 در مسجد مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) دهشادبالا برگزار می شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهریار همچنین از برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین المللی در این شهرستان خبر داد و گفت: این مراسم با حضور قاری بین المللی "حامد شاکر نژاد" و حافظ و نخبه 15 ساله قرآنی" محمد مهدی حق گویان" برگزار می شود.

رهنما اضافه کرد: محفل انس با قرآن در تاریخ پنج شنبه 26 دیماه جاری پس از نماز مغرب و عشاء در مصلای نماز جمعه شهریار برگزار خواهد شد.

کد خبر 2215184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha