۱۷ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۵۲

وکیلی:

کلاته رودبار از بهترین مناطق گردشگری استان سمنان است

کلاته رودبار از بهترین مناطق گردشگری استان سمنان است

دامغان - خبرگزاری مهر: استاندار سمنان کلاته رودبار را یکی از بهترین مناطق گردشگری این استان دانست و گفت: قرار گرفتن دو شهر کلاته رودبار و دیباج در مسیر کریدور شمال به جنوب بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد وکیلی صبح شنبه در جریان سفر به شهر کلاته رودبار از توابع بخش مرکزی شهرستان دامغان با بیان اینکه شهر کلاته رودبار یکی از بهترین مناطق گردشگری استان سمنان است اظهار داشت: ساختمان سازی گسترده در این شهر نشان دهنده نشاط و پویایی شهر کلاته رودبار است.

وی تصریح کرد: قرار گرفتن دو شهر کلاته رودبار و دیباج در مسیر کریدور شمال به جنوب بسیار حائز اهمیت است و وجود مراکز تفریحی و بکر که از الطاف خداوند بوده بر دیگر امتیازات مثبت شهر کلاته رودبار افزوده است.

ضرورت کاشت گسترده نهال درختان مثمر در شهر کلاته رودبار

رئیس کارگروه کشاورزی، آب و منابع طبیعی استان سمنان به ضرورت کاشت گسترده نهال درختان مثمر در شهر کلاته رودبار تاکید کرد و اظهار داشت: شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کلاته رودبار باید تمام همت خود را به کار گیرند تا از جاذبه های طبیعی شهر در زمینه جذب گردشگر و توریست به خوبی استفاده کنند.

وی همچنین به شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کلاته رودبار پیشنهاد داد تا با تشکیل یک شرکت تعاونی در تولید، جمع آوری و عرضه گسترده شیر در این شهر اقدام کنند.

ضرورت ایجاد کلینیک و داروخانه دامپزشکی در کلاته رودبار

استاندار سمنان با اشاره به پتانسیل های کشاورزی، دامداری در منطقه افزود: وجود کلینیک و داروخانه دامپزشکی در شهر کلاته رودبار بسیار ضروری و مورد نیاز است که باید در این شهر ایجاد و راه اندازی شود.

وکیلی بهره گیری از ظرفیت و پتانسیل صنایع دستی و گردشگری را مورد تأکید قرار داد و از مرکز آموزش فنی و حرفه ای، بسیج، کمیته امداد امام خمینی(ره) خواست تا نسبت به آموزش مردم در سطح وسیع اقدام کنند.

وی همچنین از گسترش خدمات رسانی به مردم شهر کلاته رودبار با محویت اشتغال زایی مطالبی بیان کرد.

بیان مشکلات در نشست مسئولان شهر کلاته رودبار با استاندار سمنان

در نشست دو ساعت محمد وکیلی استاندار سمنان با امام جمعه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کلاته رودبار، مشکلات و موانع توسعه شهری در شهر کلاته رودبار شامل عدم وجود کلانتری در این شهر، مشکل جمع آوری فاضلاب شهر، خراب شدن بند خاکی بر اثر سیل طی سال قبل، مشکلات مرکز خدمات درمانی و بهداشتی، وجود پدیده خشکسالی، مشکلات ورزشی جوانان و عدم وجود نمایندگی ادارات در شهر کلاته رودبار هفت مشکل مطرح شده بود که استاندار سمنان دستور داد موارد ذکر شده بررسی و حل و فصل شود.

شهر کلاته رودبار از توابع بخش مرکزی شهرستان دامغان در 45 کیلومتری شمال دامغان واقع شده و شغل مردم این شهر دامداری و کشاورزی است و بیش از سه هزار نفر جمعیت دارد.

کد خبر 2251653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha