۱۲ فروردین ۱۳۹۳، ۲۰:۵۶

هفته چهارم از لیگ قهرمانان آسیا؛

توقف خانگی تراکتورسازی برابر العین/ صعود موقت به رده دوم

توقف خانگی تراکتورسازی برابر العین/ صعود موقت به رده دوم

دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و العین امارات در هفته چهارم از مرحله گروهی رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا با تساوی به پایان رسید تا شاگردان تونی اولیویه‌را 2 امتیاز حساس این مسابقه را از دست بدهند.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه دیدارهای روز نخست از هفته چهارم مرحله گروهی رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا، عصر امروز سه‌شنبه یک دیدار از گروه C انجام شد که طی آن تیم‌ فوتبال تراکتورسازی ایران شکست 2 بر یک خانگی را با تساوی 2 بر 2 برابر العین امارات عوض کرد تا از شکستی تلخ برابر تماشاگران تبریزی نجات یابد.

در این بازی که با قضاوت محمد تقی از مالزی در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار شد، سعید دقیقی (20) و فرشاد احمدزاده (61) برای تراکتورسازی تبریز گل زدند و آساموآ گواین (54) و محمد عبدالرحمن (59) گل‌های تیم العین امارات را به ثمر رساندند. ضمن اینکه حبیب گردانی، مهدی کیانی و فرشاد احمدزاده بازیکنان اخطاری تراکتور در این بازی بودند.

در نیمه نخست این مسابقه تراکتورسازی برتری محسوسی نسبت به میهمان اماراتی‌اش داشت و خیلی زود روی کرنر ارسال حبیب گردانی و ضربه سر سعید دقیقی به گل برتری دست یافت. پس از این گل تراکتوری‌های فرصت به ثمر رساندن گل دوم را داشتند اما موقعیت‌ها آنها یکی پس از دیگری از دست رفت. البته کریم انصاریفرد در دقیقه 1+45 یک موقعیت تک به تک را از دست داد. یک دقیقه بعد همین مهاجم تراکتورسازی در محوطه جریمه متوقف شد اما داور این خطا را پنالتی ندانست.

العینی‌ها نیمه دوم را بسیار طوفانی آغاز کردند و در 15 دقیقه ابتدایی این نیمه روی اشتباهات خط دفاع و دروازه‌بان تراکتورسازی دو مرتبه به گل رسیدند اما فرشاد احمدزاده 2 دقیقه بعد از گل برتری العین، با یک حرکت تکنیکی زیبا توانست با بازکردن دروازه حریف اماراتی، بازی را به تساوی بکشاند. 

پس از این گل و تا آخر بازی دو تیم بازی محتاطانه‌ای را در دستور کار خود قرار دادند و برای رسیدن به دروازه حریف، چشم به ضد حملات دوختند. البته تراکتوری‌ها در دقایق پایانی فرصت باز کردن دروازه العین را داشتند اما موقعیت‌های آنها از دست رفت تا در این بازی که نیاز مبرمی به پیروزی داشتند، با از دست دادن 2 امتیاز حساس، موقتا به رده دوم صعود کنند.

تراکتورسازی در این بازی با ترکیب حامد لک، حبیب گردانی، مهدی کیانی، محمد نصرتی، مرتضی اسدی، علی کریمی(محمد ابراهیمی)، مهدی کریمیان، فرشاد احمدزاده، میلاد فخرالدینی، کریم انصاری‌فرد و سعید دقیقی (مسعود ابراهیم‌زاده) برابر حریف اماراتی به میدان رفت.

دیگر بازی این گروه ساعت 21 فردا چهارشنبه بین دو تیم الاتحاد عربستان و لخویا قطر انجام می‌شود، مسابقه‌ای که در ورزشگاه ملک عبدالعزیز شهر جده برگزار خواهد شد.

پس از پایان تنها دیدار گروه C که امروز برگزار شد، جدول رده‌بندی این گروه به شرح زیر تغییر کرد:
1- العین امارات 7 امتیاز
2- تراکتورسازی ایران 5 امتیاز
3- لخویا قطر 4 امتیاز (یک بازی کمتر)
4- الاتحاد عربستان 3 امتیاز  (یک بازی کمتر)

روز نخست از هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب سه‌شنبه با برگزاری دیدارهای زیر به پایان می‌رسد:
گروه B:
* الجیش قطر - الفتح عربستان، ساعت 20، ورزشگاه عبدالله بن خلیفه شهر دوحه

گروه D:
* الاهلی امارات - سپاهان ایران، ساعت 20:50، ورزشگاه راشد شهر دبی
* الهلال عربستان - السد قطر، ساعت 21:20، ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض

کد خبر 2263354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha