۲۳ فروردین ۱۳۹۳، ۱۳:۲۲

سروری:

اولین جشنواره بازی‌‌های رایانه‌ای در قوچان برگزار می‌شود

اولین جشنواره بازی‌‌های رایانه‌ای در قوچان برگزار می‌شود

قوچان - خبرگزاری مهر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان از برگزاری اولین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای در آینده‌ای نزدیک، در این شهرستان خبر داد.

جلیل سروری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: باتوجه به گسترش روزافزون بازی‌های رایانه‌ای و لزوم سوق دادن نوجوانان و جوانان به سوی بازی‌های ایرانی اسلامی، برای برگزاری اولین جشنواره بازی‌های رایانه ای در قوچان، پیگیری هایی انجام شده که با توجه به قطعی شدن این موضوع، اولین جشنواره بازی های رایانه ای در آینده ای نزدیک در قوچان برگزار می شود.

وی با اشاره به زیرساخت های موجود پیرامون توسعه استفاده از بازی های ایرانی اسلامی در قوچان افزود: در حال حاضر، قوچان فقط از یک خانه فرهنگ دیجیتال که در خیایان امام خمینی (ره) و در محل ورودی مسجد مهدیه قرار دارد بهره مند است که با توجه به ارایه خدماتی همچون اینترنت پاک، نرم افزار ها و بازی های رایانه ای ایرانی اسلامی، زیرساخت خوبی به شمار می آید اما کافی نیست و باید افزایش یابد.

وی ادامه داد: در همین خصوص، پیگیر احداث سه خانه فرهنگ دیجیتال دیگر در قوچان هستیم تا بتوانیم زیرساخت های توسعه و گسترش فرهنگ را در تمامی نقاط قوچان فراهم آوریم.

جلیل سروری در پایان گفت: امیدواریم برگزاری اولین جشنواره بازی های رایانه ای در قوچان، نقش مثبت و سازنده ای در توسعه و استفاده از بازی های رایانه ای ایرانی اسلامی در این شهر داشته باشد.

کد خبر 2268953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha