۱۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۳۵

«انقراض» در جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران

«انقراض» در جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران

داستان بازی رایانه‌ای «انقراض» بر اساس ویروسی ناشناخته که در سراسر زمین پخش شده و انسان ها را از بین می برد، ساخته شده که در چهارمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران روایت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، «انقراض»، ساخته سیدحسین مسبوق در سبک ماجرایی متقاضی شرکت در جشنواره چهارم بازی‌های رایانه‌ای است. بازی رایانه‌ای «انقراض»، سال 93 درشرکت پویا توسعه آرتمین ساخته شده است؛ سیدحسین مسبوق مدیر فنی، ابراهیم مسجدیان نویسنده، پیام آزادی مدیر صدا وموسیقی و مژگان میرزایی مدیر هنری این بازی هستند.

این بازی در قالب پلتفرم «PC» به دبیرخانه جشنواره بازی‌های رایانه ای تهران ارایه شده است. داستان این بازی درباره ویروسی ناشناخته است که در سراسر زمین پخش شده و انسان‌های بسیاری را از بین می‌برد، اکثر سیستم‌های مخابراتی، برقی و رایانه‌ای از کار افتاده‌اند و زندگی عادی مردم به کل مختل شده است. یکسری سازمان‌های غیردولتی بخش‌هایی ایمن و قرنطینه در نقاطی از زمین درست کرده‌اند و مردم زنده مانده را به سفر به آنجا دعوت کرده‌اند...

شخصیت اصلی بازی یک آتش نشان است که قصد دارد خودش را به مناطق امن شده برساند که در طول این مسیر اتفاق‌های بازی رقم می‌خورد.

چهارمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران به منظور ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی ایرانی از طریق این صنعت با نگاه ویژه به کودکان و نوجوانان، شناخت و حمایت از استعدادهای موجود این صنعت در کشور با رویکرد بومی سازی و تقویت تولید ملی، ایجاد فضای رقابت علمی، فنی، فرهنگی و هنری میان جوانان فعال در عرصه بازی‌های رایانه‌ای، مهرماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

کد خبر 2366843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha