۳۱ فروردین ۱۳۹۳، ۸:۵۷

یادداشت علیزاده برای یار دیرینش

با صبوری فرصت بیشتری را برای بهبودی محمدرضا لطفی فراهم کنیم

با صبوری فرصت بیشتری را برای بهبودی محمدرضا لطفی فراهم کنیم

حسین علیزاده، از دوستداران محمدرضا لطفی که اکنون در بستر بیماری است خواست تا با صبورى، فرصت و آرامش بيشترى را فراهم كنند تا بهبودى اين نوازنده موسیقی ایرانی تسريع یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین علیزاده آهنگساز با بیان این مطلب در یادداشتی که در اختیار خبرگزاری مهر قرار گذاشته است درباره بیماری محمدرضا لطفی نوازنده پیشکسوت موسیقی ایران چنین نوشته است: همراهان، همدلان، حاميان و دوستداران هنر موسيقى ايران زمين، دير زمانى است كه نغمه‌ها حكايت از عشق و دلدادگى شما دارند. هر نغمه حكايت رنج‌ها و شادي‌هاى مردمى است كه همواره عشق را سر لوحه زندگى خود قرار داده اند.

اين روزها هنرمندان و دوستداران هنر موسيقى ايام سختى را سپرى مي كنند. نغمه‌سراى بزرگ، استاد محمدرضا لطفى در بستر بيماريست و به شوق ديدار شما بر بيمارى خود غلبه مي كند. در اين ايام بسيارى از دلسوزان و علاقمندان شوق ديدار داشته و با پى گيرى و مراجعه به بيمارستان‌ها موفق به ديدار ايشان نشده‌اند.

اينجانب از طرف دوست و همكار ديرين محمدرضا لطفى خواهشمند است با صبورى، فرصت و آرامش بيشترى را فراهم كنيم تا بهبودى ايشان تسريع بيشترى پيدا كند.

من در ديدار و ملاقات با ايشان هنگامى كه از عشق وشوق شما گفتم، اميد در چشمانش متبلور شد و در تمام لحظات نام شما را بر زبان داشت.

در حال حاضر خوشبختانه حال جسمى و روحى ايشان رو به بهبود است و به محض آمادگى قرار ملاقات از طرف همسر و خانواده ايشان اعلام خواهد شد. در ضمن براى اطلاع دوستداران و علاقمندان هر هفته شرايط و احوالات استاد محمدرضا لطفى زير نظر تيم پزشكان به اطلاع عموم خواهد رسيد.

به اميد بهبودى كامل هنرمند و استاد بزرگ محمدرضا لطفى

حسين عليزاده- 31فروردين

کد خبر 2274115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha