۳۱ فروردین ۱۳۹۳، ۱۴:۵۰

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره پوستر هلال احمر

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره پوستر هلال احمر

دبیر جشنواره پوستر هلال احمر از تمدید مهلت ارسال آثار این جشنواره، به دلیل درخواست مکرر هنرمندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین محمدی وحیدی، دبیر جشنواره پوستر هلال احمر با بیان این مطلب افزود: شرکت‌کنندگان می‌توانند حداکثر تا ساعت ۲۴ روز یکم اردیبهشت ماه نسبت به ارسال آثار پوستر از طریق پست الکترونیکی Helaleahmar.poster@Gmail.com جشنواره اقدام کنند.

وی در خصوص آثار ارسال شده گفت: موضوع اصلی جشنواره صلح، نوع‌دوستی و کرامت انسانی بوده، ولی هنرمندان بیشتر به هلال احمر پرداختند تا موضوعات اصلی.

محمدی اظهار امیدواری کرد که هنرمندانی که هنوز آثار خود را ارسال نکرده‌اند، در پوسترهای خود به جای هلال به صلح و همنوع‌دوستی تاکید داشته باشند.

دبیر جشنواره در ادامه به تشریح شرایط و ضوابط حضور در این جشنواره پرداخت و افزود: شرکت برای عموم هنرمندان و علاقه‌مندان آزاد بوده و تکنیک خلق آثار و همینطور تعداد اثر محدودیتی ندارد.

محمدی وحیدی همچنین افزود: در کنار نمایش پوسترهای برگزیده مسابقه، دو بخش دیگر نیز خواهیم داشت که به نمایش آثار برتر ورکشاپ، و پوسترهای اساتید مدعو داخلی و خارجی اختصاص خواهد یافت.

وی درباره ورکشاپ پوستر اظهار کرد: ورکشاپ پوستر صلح به مدت ۳ روز از تاریخ ۲۰ تا ۲۳ فروردین در موزه صلح برگزار شد که با استقبال خوب هنرمندان همراه بود. از بین متقاضیان تعداد ۳۵ نفر از شهرهای تهران، ساوه، رشت،مازندران، قم، اصفهان، شیراز و بروجرد برای حضور در کارگاه پذیرفته شدند که کار خود را با سرپرستی محمد اردلانی به اتمام رساندند.

جشنواره بین‌المللی پوستر هلال احمر با تکیه بر موضوع کرامت انسانی و صلح، از اواخر اسفند ماه ۱۳۹۲ با انتشار فراخوان آغاز به کار کرده و طبق زمان‌بندی، انتخاب آثار نمایشگاه و برندگان جوایز ۱۰ تا ۳۰ میلیون ریالی این جشنواره در هفته اول اردیبهشت ماه با داوری اساتید ابراهیم حقیقی، فرزاد ادیبی، کوروش پارسانژاد، محمد اردلانی و همراهی علی صارمیان (به نمایندگی از جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران) برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 2274586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha