۴ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۱۱

با اشاره به روز نخست کشتی آزاد آسیا؛

دودانگه: نیمی از راه قهرمانی را رفتیم/ محمدی ستاره روز نخست بود

دودانگه: نیمی از راه قهرمانی را رفتیم/ محمدی ستاره روز نخست بود

مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران از سید احمد محمدی، نماینده وزن 65 کیلوگرم ایران به عنوان ستاره نخستین روز رقابت‌های قهرمانی آسیا یاد کرد و گفت که با توجه به نتایج به دست نیمی از راه را برای کسب عنوان نخست طی کرده‌ایم.

علی اکبر دودانگه در گفتگو با خبرنگار مهر اعزامی مهر به قزاقستان ضمن بیان این مطلب افزود: بدون تردید می‌توان ملی‌پوش وزن 65 کیلوگرم تیم ایران را ستاره نخستین روز رقابت‌های قهرمانی آسیا نامید چراکه او به هیچ حریفی مجال عرض اندام نداد و از همان ابتدا برای پیروزی و کسب قهرمانی به میدان رفت.

وی تصریح کرد: محمدی در جام جهانی آمریکا نیز نشان داد یکی از مهره‌های توانمند و آینده‌دار این وزن است و ما باید همچنان در انتظار درخشش و افتخارات بعدی او باشیم.

مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران به قرعه‌های آزادکاران اوزان دوم کشورمان اشاره کرد و گفت: به تمامی این چهار ملی‌پوش امیدوار هستیم، اما حالی و هوای مسابقات روز دوم به هیچوجه مانند روز اول نیست و به طور حتم تیم قزاقستان به عنوان میزبان و حریف اصلی ما از هیچ تلاشی برای دور کردن تیم ایران از قهرمانی دریغ نخواهد کرد اگرچه ما نیمی از راه قهرمانی را رفته‌ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در نخستین روز از رقابت‌های قهرمانی آسیا که از روز چهارشنبه در شهر آستانه آغاز شده، موفق شد توسط سید احمد محمدی، میثم مصطفی جوکار و کمیل قاسمی صاحب سه نشان طلا شود. مهران رضازاده دیگر آزادکار کشورمان نیز به کسب عنوان پنجمی بسنده کرد.

کد خبر 2277265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha