۳ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۹:۵۴

گزارش خبرنگار اعزامی مهر از قزاقستان؛

افتتاحیه کوتاه و تذکر فیلا به مسئولان قزاقستانی/ موزیکی که دردسرساز شد!

افتتاحیه کوتاه و تذکر فیلا به مسئولان قزاقستانی/ موزیکی که دردسرساز شد!

مراسم افتتاحیه بیست و هفتمین دوره مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا با حضور رئیس کنفدراسیون کشتی آسیا و مسئولان قزاقستانی و تیم های شرکت کننده برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از آستانه قزاقستان، این مراسم عصر امروز چهارشنبه در سالن دولت شهر آستانه با حضور دکتر کیم رئیس کنفدراسیون کشتی آسیا ، رئیس کشتی فدراسیون قزاقستان ، مسئولان فدراسیون های کشورهای شرکت کننده و ... برگزار شد.

مراسم افتتاحیه ای دوره از مسابقات کوتاه و مختصر بود و سخنرانی دکتر کیم و رئیس فدراسیون کشتی قزاقستان تنها بخش های قابل توجه این مراسم بود. ضمن اینکه حرکات نمایشی ورزشی و رقص های محلی قزاق ها هم در این مراسم به اجرا درآمد.

یکی از نکات قابل توجه این مسابقات تشویق های عجیب تماشاگران قزاقستانی بود که به هنگام حضور کشتی گیران این کشور روی تشک صورت می گرفت. زمانی که کشتی گیران میزبان فنی را اجرا می کردند موزیک کر کننده ای در سالن پخش می شد که مسئولان فدراسیون جهانی - فیلا - را وادار کرد که به قزاقستانی ها به خاطر این اقدام تذکر بدهند.

رسول خادم سرمربی تیم ملی کشتی آزاد قبل از شروع مسابقات فینال صحبت های نهایی را با کشتی گیران کشورمان انجام می داد و دقایقی با آنها در مورد شرایط مسابقه صحبت می کرد.

کد خبر 2277198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha