۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۳:۵۲

عساکره:

300 آبادانی در آئین ارتحال امام (ره) شرکت می کنند

300 آبادانی در آئین ارتحال امام (ره) شرکت می کنند

آبادان – خبرگزاری مهر: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: امسال 300 آبادانی برای شرکت در آئین گرامیداشت ارتحال امام راحل(ره) به تهران اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عادل عساکره در جلسه هماهنگی برنامه های سالگرد ارتحال امام در محل سرسرای اجتماعات فرمانداری ویژه آبادان با اشاره به اینکه امسال هیچ بانویی از آبادان برای شرکت در آئین اعزام نمی شود، افزود: برنامه ریزی برای اعزام 300 نفر از آقایان اعم از اداری و شهروندی صورت گرفته است.


وی اظهار کرد: این افراد با بهره گیری از هفت دستگاه اتوبوس در روز 12 خرداد ماه امسال راس ساعت پنج بعد از ظهر از محل حسینیه ثارالله آبادان راهی تهران می شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان تصریح کرد: در این مسیر یک اکیپ درمانی همراه با دارو و تجهیزات لازم، دو دستگاه آمبولانس، دودستگاه خودروسواری و سه دستگاه وانت این افراد را همراهی می کنند.

عساکره یادآور شد: گروه اعزامی در پانزدهم خردادماه از تهران به آبادان  بازمی گردند.

وی گفت: علاقمندان برای شرکت در این آئین می توانند با مراجعه به پایگاههای مقاومت در مناطق مختلف شهری نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان در خصوص دلیل کاهش تعداد افراد اعزامی افزود: قصد بر آن است تا از استانهای همجوار و نزدیک به تهران برای شرکت در این آئین بیشتر اعزام شوند تا استانهای دورتر از پایتخت جهت اعزام با مشکل مواجه نشوند.

کد خبر 2285384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha