۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۳:۲۷

سند هويتي خلبان صمد علي بالازاده در اردبيل رونمايي شد

سند هويتي خلبان صمد علي بالازاده در اردبيل رونمايي شد

اردبیل – خبرگزاری مهر: با حضور مسئولان فرماندهان نظامي و انتظامي استان اردبیل، سند هويتي خلبان صمد علي بالازاده دارنده بیشترین ساعات پرواز در کشور رونمايي شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که ظهر دوشنبه برگزار شد، فرمانده تيپ 40 مستقل پياده ارتش در اردبیل خلبان بالازاده را نفر اول پرواز کشور و حاضر عمليات هاي بسيار خطرناک و دشمن شکن توصیف کرد.

سرهنگ محمد مختاری فر با اشاره به رشادت ها و دلاوری های نیروی هوایی و هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی در دفاع مقدس ادامه داد: حماسه سازان هشت سال جنگ تحمیلی الگوی ماندگار در کشور هستند.

وی با بیان خاطراتي از شهيد داوري و خلبان بالازاده از برگزار کنندگان مراسم و از ثبت احوال استان در رونمايي از سند هويتي اين خلبان بزرگ که بيشترين ساعت پرواز در هشت سال دفاع  مقدس را دارد، قدرداني کرد.

معاون اسناد هويتي ثبت احوال استان اردبیل نیز در این مراسم از تهیه اسناد هويتي علما، شهدا، شاعران و مشاهير استان طی سال های اخیر خبر داد.

جمالی تهیه اسناد هویتی را در راستای ترویج فرهنگ بزرگداشت مشاهیر و گراميداشت یاد و خاطره بزرگان عرصه های مختلف برشمرد.

وی تاکید کرد که خلبان بالازاده بعنوان يک فرد ملي در عرصه خلباني بوده و عمليات هاي بسيار موفقی را در دوران دفاع مقدس انجام داده و لوح تقديری نیز به همين مناسبت از مقام عظماي ولايت دريافت کرده اند.

کد خبر 2290291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha