۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۳:۰۸

فتح الله زاده در گفتگو با مهر:

خدا را شکر افشارزاده مدیرعاملی را قبول کرد/ می‌خواهم یکسال استراحت کنم

خدا را شکر افشارزاده مدیرعاملی را قبول کرد/ می‌خواهم یکسال استراحت کنم

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال با بیان اینکه خوشحال است فرد بزرگی مثل بهرام افشارزاده مدیرعامل این باشگاه شده است گفت: نگران بودم که ایشان این سمت را قبول نکنند که خدا را شکر پذیرفتند و امیدوارم در کارشان موفق باشند.

علی فتح الله زاده در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک به بهرام افشارزاده به خاطر انتخاب به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال گفت: قبل از اعلام رسمی نام مدیرعامل نگران بودم که آقای افشارزاده این سمت را قبول نکنند اما خدا را شکر این اتفاق نیفتاد و ایشان که یکی از مدیران باسابقه ورزشی هستند مدیرعاملی باشگاه را پذیرفتند. برای ایشان آرزوی موفقیت می کنم و به عنوان یک دوست و رفیق هر کمکی از دستم بربیاید در خدمت ایشان خواهم بود.

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر که آیا در صورت درخواست افشارزاده مایل هستید در امور اجرایی به باشگاه استقلال کمک کنید؟ گفت: من به عنوان یک دوست و رفیق نزدیک هر کمکی از دستم بربیاید در خدمت آقای افشارزاده هستم اما به هیچ عنوان مسئولیتی را در باشگاه استقلال نخواهم پذیرفت. می خواهم یک سال استراحت کنم و تمایلی به همکاری ندارم.

علی فتح الله زاده با تاکید بر اینکه می خواهد یک سال کامل را استراحت کند گفت: با وجود اینکه چند پیشنهاد از تیم های لیگ برتری هم دارم اما نمی خواهم امسال فعالیتی در فوتبال داشته باشم. خوشحالم که فرد بزرگی به باشگاه استقلال آمده است و سختی کار را درک خواهد کرد. اگر فرد کوچکی می آمد نمی توانست سختی کار را درک کند اما آقای افشارزاده که از بزرگان ورزش هستند این سختی را درک خواهند کرد و متوجه خواهند شد که کار کردن در باشگاه استقلال چقدر سخت است.

کد خبر 2292775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha