۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۷:۵۹

چرخابی در گفتگو با مهر:

دیدار تیم ملی ایران مقابل آرژانتین باید در تاریخ ثبت شود/ عملکرد خوب ایران مقابل ستارگان جهان

دیدار تیم ملی ایران مقابل آرژانتین باید در تاریخ ثبت شود/ عملکرد خوب ایران مقابل ستارگان جهان

اصفهان- خبرگزاری مهر: سرمربی سابق تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: بازی خوب و قابل تقدیر ملی‌پوشان ایران مقابل آرژانتین باید برای همیشه در تاریخ کشور ثبت شود.

حسین چرخابی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازی تیم ملی کشور مقابل آرژانتین اظهار داشت: جدا از بحث فنی این بازی باید گفت که تیم ملی باخت ولی مردم ایران جشن گرفتند و این نخستین بار در جهان بوده که تیمی می‌بازد و طرفداران تیم شاد به نظر می‌آیند و این نکته مهم بوده و این مفهوم را میرساند که مردم ایران واقعا درک زیادی از فوتبال دارند و در تقابل با باخت دیشب منتقی عمل کردند و باید به مردم کشور دوست ایران تبریک گفت.

وی تصریح کرد: بازیکنان ما مقابل آرژانتین با اعتماد به نفس بالایی بازی کردند و می‌توان گفت نقطه قوت تیم ما نیز همین بود و این مسئله نشان داد که مربی تیم ملی علاوه بر تقویت آمادگی جسمی بازیکنان، آنها را از حیث روحیه و اعتماد به نفس نیز بسیار تقویت کرده بود.

سرمربی سابق سپاهان بیان داشت: در بازی مقابل نیجریه ما در ضد حملات بی‌برنامه بودیم و می‌توان به خوبی برطرف شدن این مشکل را در بازی دیشب به وضوح مشاهده کرد که در ضد حملات بازیکنان با سرعت بالا و تدبیر مناسب عالی کار کردند.

وی درباره خطایی که در محوطه به روی دژاگه شد، گفت:خطایی که روی بازیکن تیم ملی ما شد، پنالتی بود و داور در این صحنه اشتباه کرد ولی این اشتباه از اشتباهات فاحش داوری بود و نمی‌توان گفت داور دید درستی نسبت به بازیکنان درگیر شده نداشت.

سرمربی سابق سپاهان درباره گلی که ایران در دقایق پایانی این دیدار دریافت کرد گفت: مسی بازیکن بزرگ و با تمرکزی بوده و ضربه خود را با دقت فراوانی زد ولی نمی‌توان گفت که این ضربه مهار نشدنی بود و اگر حقیقی با یک دست به سمت توپ می‌رفت، شاید توپ مسی به گل تبدیل نمی‌شد.

وی درباره بازی پایانی تیم ملی مقابل بوسنی و صعود به مرحله بعد گفت: بازیکنان تیم ملی نباید به خاطر بازی خوبشان مقابل آرژانتین مغرور شوند و باید در مقابل بوسنی بهتر از این بازی عمل کرده و حملات خود را به گل تبدیل کنند تا به 3امتیاز این دیدار برسند و به برد آرژانتین مقابل نیجریه نیز امید داشته باشند به این دلیل که این تیم شایستگی صعود را دارد.

چرخابی درباره ادامه همکاری با کی‌روش نیز خاطرنشان کرد: برای تیم ملی بهتر است که با این مربی همکاری داشته باشد چون که بازیکنان با تفکرات این مربی انس گرفته‌اند و این می‌تواند برای تیم ملی بسیار خوب و موثر باشد.

کد خبر 2317263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha