۴ تیر ۱۳۹۳، ۱۳:۲۸

«دم افطار» با روزه‌داران همراه می‌شود

«دم افطار» با روزه‌داران همراه می‌شود

«دم افطار» عنوان ویژه برنامه زنده لحظات ملکوتی قبل از افطار شبکه تهران است که در ماه رمضان هر روز ساعت 19:45 روی آنتن می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد تقی فاضلی تهیه کننده برنامه «دم افطار» در توضیح ساختار این برنامه گفت: این برنامه بصورت زنده قبل از لحظات معنوی افطار به مدت 40 دقیقه در ماه مبارک رمضان با ساختار و ترکیبی جدید به نویسندگی رضا کابلی از شبکه تهران پخش می شود.

فاضلی ادامه داد: اجرای این برنامه را مجید یراق بافان بر عهده دارد و دعوت از خوانندگان و بازیگران مطرح کشور، دیدار با مددجویان سازمان بهزیستی، سرای احسان، تجلیل از خانواده‌های شهدای مفقود الاثر و همچنین مسابقه پیامکی همراه با جوایز نفیس از جمله آیتم‌های مهم این برنامه خواهد بود.

تهیه کننده برنامه «دم افطار» توضیح داد: تیتراژ  شروع این برنامه را امین و رامین مشکی نسب با شعری از حسن اردقیان با نام اوج فرشته خوانده اند. این برنامه در ماه رمضان میزبان خوانندگانی همچونی قاسم افشار، مجید اخشابی، محمد علیزاده، رضا صادقی، فریدون آسرائی، مهراج محمدی، مانی رهنما، حامی، بهرام پائیزی، بنیامین بهادری، حمید خندان، چنگیز حبیبیان، بابک جهانبخش، رحیم شهریاری، مهرداد شهسوارزاده، بهنام علمشاهی، امیر تاجیک، مازیار عصری و شهرام زندی خواهد بود.

برنامه «دم افطار» کاری از گروه فرهنگ و معارف شبکه تهران در ماه مبارک رمضان هرروز ساعت 19:45 به تهیه کنندگی محمد تقی فاضلی روی آنتن می رود.

کد خبر 2319428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha