۴ تیر ۱۳۹۳، ۱۴:۱۲

نقل و انتقالات لیگ چهاردهم؛

ایمان مبعلی به تیم نفت تهران پیوست

ایمان مبعلی به تیم نفت تهران پیوست

هافبک پیشین تیم‌های استقلال و فولادخوزستان با عقد قراردادی يك ساله رسما به تیم فوتبال نفت تهران پیوست.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه نفت تهران، ایمان مبعلی هافبک فصل پیش تیم‌های استقلال تهران و صنعتی خوزستان با عقد قرارداد یک‌ساله به تیم فوتبال نفت تهران پیوست.

وی در کارنامه خود سابقه حضور در تیم‌‍های فولاد خوزستان، نیروی زمینی، الشباب امارات، الوصل امارات، النصر امارات، الشارجه امارات، پیکان تهران، استقلال تهران و استقلال صنعتی خوزستان را نیز دارد.

ایمـان مبعلی که متولد اول شهریور 1361 در شهر ایـــذه خــوزستان است، از ده سـالــگی به تنها زمین فوتبال ایذه می‌رفــت و بــه تــنهایی به تمرین شوت و ضربات ایستگاهی می‌پرداخت.

ایمان برای نخستین بار در مسابقات دانش آموزی چهره شــد، وی در سال 1372 به عنوان قهرمانی مهارت‌های فردی ایران دست یافت و در همان سـال به عضویت تیم آموزشگاهای خوزسـتان در آمـد. وی سپس در سن 16 سالگی با پرسپولیس ایذه فوتبال را بصورت جدی دنبال کرد و در سال 1377 به استقلال اهواز پیوست و با این تیم قهرمان کشور شد.

مبعلی توسط "مناجاتی" به تیم ملی جوانان دعوت شد و در ســال هفتاد و نه توسط "براگا" به تیم ملی بزرگسالان هم دعوت شد. او همزمان در هر سه رده ملی بازی کرد و با تیم فوتبال امید، قهرمان بازی‌های آسیایی بوسان کره‌جنوبی شد.

مبعلی به سبب مهارتهای خاص خود در بازیسازی، دادن پاس گل و نواختن ضربات ایستگاهی، به مهندس مستطیل سبز نیز شهرت دارد.

 

کد خبر 2319455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha